تاکید بر اهمیت تکمیل و تقویت تیم تحقیقاتی الگوی عملیاتی آموزشی الکترونیکی و تلفیقی

تهران (پانا) - نشست نقد و بررسی «الگوی عملیاتی برنامه درسی آموزشی الکترونیکی» با حضورکارشناسان، صاحب نظران و مسئولان در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید بر اهمیت تکمیل و تقویت تیم تحقیقاتی الگوی عملیاتی آموزشی الکترونیکی و تلفیقی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان ضمن تأکید بر جایگاه تولید محتواهای الکترونیکی، از تلاش های صورت گرفته از سوی دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و انتخاب دکتر واحدی به عنوان مجری این طرح اساسی و ریشه ای در سازمان پژوهش تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه شیوه اتخاذ تصمیمات در سازمان پژوهش حالات مختلفی دارد، برخی از این شیوه ها را تشریح کرد.

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی سپس"الگوی مفهومی اکر" را توضیح داد و خواستار تعریف دقیق نسبت ها در این برنامه ریزی ها شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بر سود بردن از توانمندی اساتید تکنولوژی آموزشی، نمایندگان معاونت های مختلف، برنامه ریزان آموزشی و افراد صاحب نظر در جهت تکمیل و تقویت تیم تحقیقاتی الگوی عملیاتی آموزشی الکترونیکی و تلفیقی تأکید کرد.

علی محبی معاون برنامه ریزی درسی و تولید بسته های تربیت و یادگیری نیز مواردی را در این خصوص مطرح کرد.

محمدابراهیم محمدی مدیرکل دفتر انتشارات و فناوری آموزشی و واحدی مجری طرح نیز گزارشی را در خصوص فرایند اجرای این الگو ارائه کردند. بحث و تبادل نظر حاضران بخش دیگری از این نشست بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار