رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس دهم در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد؛

چهار ماه هزینه بدون یک قانون؛ مجلسی که آدرس غلط می‌دهد

جعفرزاده ایمن‌آبادی: مجلس یازدهم فقط شعار بود، هیچ راهکاری نداشت/ مجلس بی‌حساب و کتاب پیش می‌رود و مردم به شدت نگران هستند/ مجلسی‌ها فقط در فکر خانه و ماشین و واکسن و استراحت و سلامت و آرامش و آسایش خود هستند/ مگر این نمایندگان انقلابی نیستند؟ در نمازخانه مجلس بخوابند

تهران (پانا) - رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس دهم ضمن انتقاد از طرح‌هایی که نمایندگان ارائه می‌دهند، کارنامه این مجلس بعد از چهار ماه فعالیت را بسیار بد ارزیابی و تاکید کرد این مجلس راه اشرافی‌گری را در پیش گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
چهار ماه هزینه بدون یک قانون؛ مجلسی که آدرس غلط می‌دهد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با پانا درباره طرح‌های جدید مجلس یازدهم از جمله سامان‌دهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، طرح کالابرگ، تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت، طرح اداره صداوسیما و ... و نیز ماجرای دریافت خودروی دناپلاس بدون نوبت و با قیمت کارخانه، دریافت اولین محموله واکسن آنفولانزا و نیز دریافت 300 میلیون تومان هزینه مسکن نمایندگان، گفت: «تاکنون این مجلس نتوانسته لقب یا تعریفی که مقام معظم رهبری از این مجلس کرده بودند را حفظ کند، این مجلس نتوانست شانیت آن جایگاه را حفظ کند. این مجلس به سمت اشرفی‌گری حرکت کرده است. بله من هم قبول دارم که باید حداقلی رعایت شود اما اگر شعار مجلس انقلابی و انقلابی‌گری را سر نمی‌دادند، هیچ اشکالی نداشت ولی وقتی شعار دادند، نباید به این سمت و سو بروند.»

وی ادامه داد: «مجلس به اصطلاح انقلابی در چهار ماه اول شروع به کار خود هنوز نتواسته است یک قانون تصویب کند. این را می‌توانید از شورای نگهبان استعلام کنید. چهار ماه هزینه برای کشور اما نتیجه‌ای در بر نداشته است.»

مجلسی‌ها با هیاهو و حمله به دولت و زدن خود به در و دیوار، در حال دادن آدرس غلط هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم با اشاره به طرح تامین کالاهای اساسی (بازگشت کوپن) تاکید کرد:‌ «از طرفی با هیاهو و حمله به دولت و زدن خود به در و دیوار، در حال دادن آدرس غلط هستند. این چیزهایی که اعلام می‌کنند باید بگویند منابع آن کجاست؟. دولت اگر پول داشته باشد خودش اقدام می‌کند. مجلس هر تکلیفی که می‌بُرد نباید مخالف اصل 175 قانون اساسی باشد. این مجلس، دولت را وارد داستانی می‌کند که هیج منبعی برای آن پیش‌بینی نشده است.»

این مجلس فقط شعار بود، هیچ برنامه و راهکاری نداشت

جعفرزاده ایمن‌آبادی افزود: «به اعتقاد من کارنامه مجلس اصلا کارنامه خوبی نبوده و بسیار کارنامه بدی است، تا این زمان نتوانسته تعریف مقام معظم رهبری را حفظ کند. از طرفی شرایط مردم روز به روز بدتر می‌شود و مشخص شد این مجلس فقط شعار بود، هیچ برنامه و راهکاری را نداشت و بی‌برنامگی در داخل مجلس دور می‌زند. مردم از این موضوع ناراحت هستند، به شدت هم ناراحت هستند و هیچ پاسخگویی هم وجود ندارد.»

او اظهار امیدواری کرد هر چه زودتر این مجلس به خود آمده و مقداری تکان بخورد، حرکت کند و به سمتی برود که دل مردم را به دست بیاورد. البته همه می‌دانند که بخش زیادی در انتخابات این مجلس شرکت نکردند ولی آنهایی هم که شرکت کردند اکنون به شدت سرخورده هستند.

در یک موضوع سه طرح می‌نویسند

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس دهم ادامه داد: «اگر این روند ادامه پیدا کند همین تعداد مردمی هم که در انتخابات شرکت کردند، به شدت دلسرد خواهند شد. گناه این مجلس به عهده کسان دیگری است که در انتخابات دخالت کردند، عده‌ای را به ناحق رد کردند تا عده‌ای بتوانند به مجلس راه پیدا کنند. نطق‌های مجلس را گوش دهید، اصلا چیزی از آن‌ها متوجه می‌شوید؟ طرح‌ها عجولانه است، از هم دیگر سبقت می‌گیرند، در یک موضوع سه طرح نوشته می‌شود، مجلس بی‌حساب و کتاب پیش می‌رود و مردم به شدت نگران هستند. دلار راه خود را می‌رود، یورو راه خود را می‌رود و پول هم ارزش خود را از دست می‌دهد، سهام مردم نابود شد و مجلسی‌ها فقط در فکر خانه و ماشین و واکسن و استراحت و سلامت و آرامش و آسایش خود هستند.»

این فعال سیاسی با اشاره به کمک هزینه 300 میلیونی مسکن نمایندگان تاکید کرد: «مگر این نمایندگان انقلابی نیستند؟ خوب اصلا بیایند در نمازخانه مجلس بخوابند. پنجشنبه و جمعه‌ها تعطیل هستند به شهرستان‌هایشان بروند.»

چرا مردم بی‌تفاوت هستند؟ مردم مجلس را از خودشان نمی‌دانند

وی درباره طرح مجلس برای مقابله با تحریم‌های آمریکا که طی آن دولت را مکلف به خروج از ان‌پی‌تی (پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای) کرده‌اند، تاکید کرد: «این‌ها تصمیماتی است که باید در سطح سران کشور گرفته شود، بعضی از تصمیمات مرتبط با ولی فقیه است نباید مجلس وارد این داستان‌ها شود، نباید حکمی برای کشور ببرد که بعدا نتواند از آن بیرون بیاید.»

می‌خواهند کشور را به سمت حکومت اسلامی ببرند

این نماینده سابق مجلس گفت: «چرا مردم بی‌تفاوت هستند؟ مردم مجلس را از خودشان نمی‌دانند، می‌گویند ما به این مجلس رای نداده‌ایم و هرچه که می‌خواهد بشود، بشود ولی این بی‌تفاوتی خوب نیست. چون مجلس برای خودمان است چه شرکت کنیم و چه نکنیم. متاسفانه آقایانی که این قوانین را تصویب می‌کنند به جمهوری اسلامی هیچ دقتی ندارند و مدام کشور را به سمت حکومت اسلامی می‌برند در حالیکه شعار ما جمهوری اسلامی بود. تلاش می‌کنند این بحث دموکراتیک را از جمهوری اسلامی بگیرند که من این را یک خطر می‌دانم.»

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در پایان گفت: «همه طرح‌های‌شان عجولانه، بدون مطالعه، با سوگیری سیاسی، لجوجانه با لجبازی و فقط با این کارهای زشت که اصلا در شان یک مجلس نیست، ورود می‌کنند و متاسفانه هیچکدام هم به نتیجه نمی‌رسد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار