بهره برداری از ۳ فضای آموزشی در استان هرمزگان

هرمزگان(پانا)- پیش از ظهر امروز، سه مدرسه روستایی در قالب ۱۲ کلاس درس با حضور خانم دکتر مهاجرانی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکتهای مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از ۳ فضای آموزشی در  استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان در حاشیه بهره برداری از این فضاهای آموزشی گفت: برای ساخت این ۳ فضای آموزشی در مجموع ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
سید فخرالدین هاشمی افزود: این فضاهای آموزشی شامل
مدرسه ۶ کلاسه در بخش بیکاه شهرستان رودان، مدرسه سه کلاسه روستای خورچاه در شهر قلعه قاضی و مدرسه سه کلاسه در روستای جلابی شهر تخت بندرعباس است.
وی بیان داشت:
با حمایت‌ها و پیگیری‌های دکتر همتی استاندار هرمزگان و در بحث مشارکت بنگاه های اقتصادی و صنایع بزرگ استان در امر خیر مدرسه سازی جهش بزرگی در این راستا صورت گرفته است.
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان یادآورشد: این سه فضای آموزشی نیز با مشارکت شرکت هلدینگ عظام احداث شده است.
در آیین افتتاح این سه فضای آموزشی، دکترهاشمی در خصوص اجرای طرح آجر به آجر نیز اظهارداشت: این طرح به منظور افزایش حداکثری مشارکت‌های مردمی در استان اجرا می‌شود که بیانگر این بوده هرفرد می‌تواند حتی با پرداخت هزینه یک آجر هم در ساخت مدرسه مشارکت کند.
درسال تحصیلی جدید نزدیک به ۴۰۰ هزار دانش آموز در سه هزار و ۵۰۰ کلاس درس تحصیل می‌کنند.

گفتنی است، مهندس ناصر فتحی مدیر کل دفتر نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور، مدیر عامل شرکت عظام، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان، مدیران آموزش و پرورش نواحی و مناطق و جمعی از مسوولان استانی، خیرین و معتمدین محل در این مراسم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار