احمدی لاشکی: ابتلا و فوت همکاران فرهنگی و دانش آموزان به دلیل کرونا کذب است

تهران (پانا) - احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان پسرانه تقوا پیشگان و دیدار با مدیر منطقه و اعضای شورای معاونین و فرهنگیان واحد آموزشی مذکور ، از توجه به سلامت فرهنگیان و دانش آموزان به عنوان اولویت اصلی نظام تعلیم و تربیت سخن گفت .

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
احمدی لاشکی: ابتلا و فوت همکاران فرهنگی و دانش آموزان به دلیل کرونا کذب  است

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، روزدوشنبه 7 مهرماه احمدی لاشکی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت به همراه عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و محسن بهارلو، معاون پشتیبانی اداره کل شهر تهران از دبیرستان پسرانه تقوا پیشگان بازدید کردند.
احمدی لاشکی در این دیدارضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : با توجه به تعداد 97000 دانش آموز و شرایط خاص منطقه 15، پروتکل های بهداشتی به خوبی در این منطقه رعایت شده است.

وی افزود: مدارس تعطیل نیست، مگر ستاد مبارزه با کرونا تعطیلی مدارس را اعلام کند و نباید در مدارس سلیقه ای عمل و تصمیم گیری شود.

او گفت: شایعات فضای مجازی در خصوص مبتلا و فوت همکاران فرهنگی و دانش آموزان به بیماری کرونا کذب است و آماری در این خصوص تاکنون دریافت نشده است. وی با تاکید بر اینکه جایگاه آموزش و پرورش نباید با این شایعات خدشه دار شود، افزود: ما هر زمان متوجه به خطر افتادن سلامت همکاران و دانش آموزان شویم قطعا مدارس را تعطیل خواهیم کرد زیرا سلامت دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخورد است.
وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت مشارکت اولیا در برنامه های آموزشی مدارس خاطرنشان کرد: از تعداد 208 کشور جهان حدود 196 کشور در سازمان جهانی یونسکو عضویت رسمی دارند که از این تعداد، 27 کشور مدارس را تعطیل کرده اند و ما نمی توانیم از جهان عقب باشیم و باید اعتبارات را تقویت کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

احمدی لاشکی در ادامه با اشاره به تقویت مدیریت در مدارس اذعان داشت: باید دانش آموز بر اساس سند تحول بنیادین آموزش ببیند. آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت تعطیل پذیر نیست و ما با تمام قوا در کنار مدافعان آموزش ایستاده ایم.

در ادامه، فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیرمقدم به معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش و هیات همراه وگرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: آموزش و پرورش، 40000 شهید فرهنگی و دانش آموز در راستای تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

وی همچنین بیان داشت: روزهای سختی را تحت عنوان آموزش در بحران در پیش رو داریم که باید با همدلی، همزبانی و همفکری یکدیگر، آن را سپری کنیم.

فولادوند در ادامه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص بیمه طلایی فرهنگیان اذعان داشت : شما در حوزه آموزش و پرورش بزرگترین خدمت را به مردم کرده اید که کاری بس ستودنی است.

او افزود: همکاران ما در طول این مدت اگر بیشتر از کادر درمانی کشور تلاش نکرده اند کم هم موثر نبودند و یک نمونه کارجهادی همکاران فرهنگی شهر تهران، تولید 3000 برنامه تلویزیونی در برنامه های آموزش تلویزیونی که مدرسه ایرانی یکی از نمونه های تلاش فرهنگیان عزیز است .وی همچنین ادامه داد : در دوران کرونا آموزش در شهر تهران و کل کشور تعطیل نشد و باز بودن مدارس یعنی دمیدن روح دوباره در مردم و این یک کار بزرگ و قابل ستایش است.

در این جلسه بهارلو معاون پشتیبانی اداره کل شهر تهران ضمن خیرمقدم به معاون پارلمانی مجلس و هیات همراه به سوالات معلمان درخصوص امور مالی و پشتیبانی پاسخ داد.

شایان ذکر است در این دیدار ، تعدادی از معلمان نکاتی را در خصوص آموزش های حضوری، نیمه حضوری و شبکه شاد بازگو کردند و پیشنهاداتی را نیز در این زمینه ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار