برگزاری مسابقه تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تهران(پانا) - طاهره پور محمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، با همکاری حسن تسلیمی مسول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۷ به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقه ی تیراندازی با تفنگ لیزری سمیلاتور رابا حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه و اعضای شورای معاونین و با رعایت پروتکل های بهداشتی بین همکاران اداری برگزار کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه تیراندازی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

پورمحمود، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی از حماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.
وی در خصوص برگزاری مسابقات در بین کارکنان بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان با هدف ایجاد نشاط در بین آنان انجام می شود.
پورمحمود گفت: برگزاری این مسابقات باعث ارتقای سطح سلامت کارکنان و کاهش فشارهای ناشی از خستگی های روحی و روانی و ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین کارکنان می شود.
وی در ادامه افزود: اینگونه مسابقات موجب انگیزه و روحیه نشاط کاری در کارکنان است، زیرا ورزش موجب آرامش روانی، نشاط روحی، افزایش اعتماد و عزت نفس انسان می‌شود.
وی تأکید کرد: ورزش علاوه برآن، روحیه همکاری و تعامل، عزت و سلامتی را افزایش‌داده و موجب موفقیت درعرصه‌های کاری و شغلی‌ می‌شود.
وی افزود: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و با هدف پاسداشت رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و بسیج فرهنگیان، یک دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ لیزری سمیلاتور در بین کارکنان برگزار شد.
در این مسابقه مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، شورای معاونین، همکاران اداری و همکاران فرهنگی مراجعه کننده حضور داشتند و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار