برگزاری اولین کارگاه عملی مدارس ویژه مقیمون در شهرری

شهرری(پانا)- اولین کارگاه عملی مدارس ویژه مقیمون با حضور مشاور فرهنگی و عضو هیت علمی ستاد اقامه نماز کشور و مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و معاونت‌پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین کارگاه عملی مدارس ویژه مقیمون در شهرری

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی، مشاور فرهنگی و عضو هیت علمی ستاد اقامه نماز کشور در این رابطه گفت: ما می‌توانیم دانش‌آموزان را با قصه‌ها و شعرهای کوتاه به خواندن نماز دعوت کنیم.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا، توانایی آموزش و تربیت حضوری دانش‌آموزان برای ما کمتر شده است ما می‌توانیم با گفتن قصه‌های کوتاه برای دانش‌آموزان آن‌ها را با خدا و نماز خواندن آشنا کنیم. ما می‌توانیم حتی با خواندن شعر‌هایی که به خدا مرتبط می‌شود که در کتاب درسی هم وجود دارد شروع کنیم.

سید جواد بهشتی ادامه داد: ما می‌توانیم دانش‌آموزان را با توجه به علاقه‌مندی هایشان جذب کنیم و به آنها آموزش های لازم برای نماز خواندن را بدهیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد بهشتی عنوان کرد: این موضوع مانند یک زمین خالی است که باغبان می‌تواند آن را پربار کند که مسئولیت شما در این مورد سنگین و پر از ثواب است.

خبرنگار : شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار