نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می شود

تهران(پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پرداخت سه ماه از کارانه کادر درمانی که در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند از صبح فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
نمکی: کارانه سه ماهه کادر درمان از فردا واریز می شود

به گزارش ایرنا، سعید نمکی روز دوشنبه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه ضمن بازدید از این بیمارستان و گفت‌وگو با کادر درمانی آن، افزود: با چانه زنی فراوان توانستیم منابعی جذب کنیم تا سه ماه از کارانه پزشکان و پرستاران را پرداخت کنیم.

وی بیان کرد: قرار براین است که به بیمارستان‌های مختلف سر بزنیم و از همکاران که در بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت خدمت رسانی می‌کنند، تشکر کنیم. مدیون زحمت‌های این عزیزان هستیم و برای مدت‌ها کارانه همکاران ما عقب بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با پیگیری مستمر و دستور رییس جمهوری توانستیم در این هفته منابعی را جذب کنیم و از فردا سه ماه از کارانه همکاران پزشک و پرستار که در بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند و موارد دیگر مثل مطالبات پزشکان خانواده را پرداخت می‌کنیم.

نمکی درباره مشکلاتی مانند کمبود دستگاه اکسیژن ساز نیز اظهار کرد: مواردی مانند نیاز به اکسیژن ساز و سی تی اسکن در بیمارستان‌ها را پیگیری می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار