حاجی میرزایی به سوالات نمایندگان در کمیسیون آموزش پاسخ داد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۵۰
لینک کوتاه کپی شد
حاجی میرزایی به سوالات نمایندگان در کمیسیون آموزش پاسخ داد

به گزارش ایسنا، احمد حسین فلاحی در توضیح جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این جلسه با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش برای پاسخ به سوالات تعدادی از نمایندگان برگزار شد. سه سوال از سوی دهمرده نماینده زابل، نوروزی نماینده علی آباد و مختار نماینده آبادان مطرح شد که هیچ کدام از توضیحات وزیر قانع نشدند لذا قرار شد فرصت چند هفته ای برای ارائه مستندات به نمایندگان سوال کننده داده شود.

به گفته وی، سوال دهمرده درباره عملکرد سیاسی برخی از مدیران آموزش و پرورش، سوال نوروزی درخصوص احتساب سوابق تحصیلی به جای برگزاری کنکور و سوال مختار درباره برخی تخلفات مالی در آموزش و پرورش بود.

فلاحی ادامه داد: دو سوال دیگر نیز توسط نوروزی نماینده علی آباد درباره سرانه مدارس و طغیانی نماینده اصفهان درباره جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش مطرح شد که آنها از پاسخ های وزیر آموزش و پرورش قانع کننده شدند. محمودزاده نماینده مهاباد و متفکرازاد نماینده تبریز نیز سوالاتی درباره ناتوانی آموزش و پرورش در آموزش به کودکان استثنایی در کشور و علت نابسامانی و خطاهای فاحش در آزمون ورودی استعدادهای درخشان تابستان 99 بیان کردند که آنها نیز از پاسخ ها قانع شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار