برگزاری گردهمایی استانی مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس به صورت وب کنفرانس

شیراز (پانا) - نخستین گردهمایی استانی مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس به صورت ویدئو کنفرانس و با محوریت تشریح فعالیت‌های این سازمان در سال تحصیلی جدید صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گردهمایی استانی مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس به صورت وب کنفرانس

امید اسماعیلی رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس در این نشست با اشاره به وضعیتی که شیوع کرونا بر روند آموزش تحمیل کرده است و آموزش‌ها مجازی شده است گفت: وضعیت کنونی فرصت‌ها و تهدیدهایی را برای ما ایجاد کرده است که باید با شناسایی آن برای تربیت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی کنیم.
او ادامه داد: در حال حاضر وظیفه تعلیم و تربیت بیش از پیش ملموس‌تر است و خانواده ها مجبورند پا به پای دانش‌آموزان باشند و همکاری خانواده و مربیان یکی از الزامات موفقیت در این امر است و ما درهرشرایطی وظیفه این مهم را برعهده داریم و تفاوتی نمی‌کند که شرایط چگونه است و هرچه شرایط سخت‌تر باشد وظیفه ماهم سنگین‌تر خواهد شد.
او ادامه داد: سازمان دانش‌آموزی و پیشتازان همواره در شرایط مختلف و در بحران‌ها، دغدغه‌مند پای کار بوده اند و ایام کرونا نیز نمی‌تواند برنامه‌های ما را تعطیل کند و ما باید در کنار اولیا مقوله تربیت اجتماعی را که از رسالت‌های سازمان است دنبال کنیم.
او از برگزاری سلسله آموزش‌های آنلاین مهارت‌های اجتماعی ویژه دانش‌آموزان و توانمندسازی مربیان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
او اظها کرد: بسته تحولی در سازمان دانش‌آموزی مرکز تهیه و از سوی وزارت آموزش و پرورش به مدیرکل استان ابلاغ شده و این بسته تحولی از سوی استان نیز به روسای ادارات مناطق نیز ابلاغ خواهد شد.
اسماعیلی افزود: این بسته تحولی که در قالب فعالیت سالانه سازمان است با شعار هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی در سه بخش خبرگزاری پانا، تشکیلات پیشتازان و مجلس دانش‌آموزی تدوین شده و برای سال جاری اجرا می‌شود.
در این گردهمایی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی در سال تحصیلی جدید توسط مسوولان و کارشناسان سازمان دانش‌آموزی تشریح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار