پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

نیشابور ( پانا)- شهردار نیشابور طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و جانباختگان حادثه قطار نیشابور، فرارسیدن روز ملی آتش نشانی و ایمنی را به تلاشگران و مدافعان ایمنی جامعه تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک شهردار نیشابور به مناسبت روز ملی آتش نشانی و ایمنی

به گزارش روابط عمومی شهرداری نیشابور متن پیام علی نجفی به شرح ذیل است:

همانا خدا را در زمین بندگانی است که برای رفع نیازهای مردم می کوشند...
" امام موسی کاظم(ع)"

هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، روز قدردانی از تلاش شبانه روزی از مدافعان ایمنی جامعه "آتش نشانان پر تلاش و مروجان فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح" می باشد. آتش‌نشانان با هدف نجات جان و مال انسان‌ها از حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می‌کوشند تا امید و شادی را برای آسیب‌دیدگان به ارمغان آورند.
بدون تردید خدمتگزاری خالصانه و صادقانه ، در سخت ترین شرایط کاری همراه با تحمل خطرات غیرمترقبه، جز با فداکاری، صبر و با هدف کسب رضایت حضرت حق میسر نمی باشدکه شما آتش نشانان و امدادرسانان به مردم در زمان وقوع حوادث به خوبی از عهده آن بر آمده اید که شایسته تقدیر و تشکر می باشد.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان و جانباختگان حادثه قطار نیشابور از خدمات و تلاش های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش ، علی الخصوص آتش نشانان زحمت کش شهر نیشابور، که با از خود گذشتگی و ایثار برای نجات هموطنان عزیزمان تلاش کرده اند و با اثبات عملکرد خود به عنوان ناجیان مردم همواره و در همه حال آماده خدمت و جانفشانی هستند قدردانی نموده و از در گاه پروردگار یکتا، آرزوی سلامتی و بهروزی برای تک تک این عزیزان و خانواده های گرانقدر آنان دارم.


علی نجفی- شهردار نیشابور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار