هفت شب عاشواریی با حضور فرهنگیان بسیجی در نیشابور برگزار شد

نیشابور(پانا)- مراسم اربعین سالگرد دفاع مقدس با عنوان هفت شب عاشورایی با حضور فرهنگیان بسیجی در فرهنگسرای سیمرغ نیشابور با همراهی اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
هفت شب عاشواریی با حضور فرهنگیان بسیجی در نیشابور برگزار شد

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم گفت: درتاریخ بشر مشهود بوده است که بشر با تهدیداتی روبرو و این تهدیدها با مخاطراتی همراه بوده است که دارای فصول مشترکی است و همگی با یک کلید واژه تعلیم و تربیت گره خورده است و آن چیزی نیست جز بصیرت و دانایی.

علیرضا کلیدری افزود: اگر ذات حق تعالی مقدمه ارتباط با خودش را شناخت دانسته است مسلما هرچقدر بتوانیم توسعه دانایی و بصیرات را در دستور کار خود قرار دهیم به این امر نزدیک تر می شویم. اگر ما به مساله جنگ و دفاع مقدس با ذهن عمیق و فلسفی نگاه کنیم و روابط علت و معلولی در موضع جنگ و دفاع راپیدا کنیم، مطمئنا به ما این پیام داده خواهد شد که اگر می خواهیم در مقابل خون شهدا و آرمان های شهدا شرمنده نباشیم باید روی ماموریت های اصلی نظام و انقلاب معطوف باشیم و اگر این اتفاق نیفتد باید هزینه های سنگینی پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: ما در شرایطی به سر می بریم که فقط بسیجی بودن کافی نیست بلکه باید در جهت توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و بسیجی بودن بکوشیم بچه ها را باید در موقعیت های یادگیری قرار دهیم و همه خوب می دانیم که دفاع و مدل های مختلف جنگ همچنان باقی است و باید برای آنها استراتژی لازم را تبیین و به آنها بپردازیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار