2 انتصاب جدید در سازمان نهضت سوادآموزی کشور

تهران (پانا) - رسول جمشیدی اول به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان و کوثری به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان در امور سوادآموزی منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
2  انتصاب جدید در سازمان نهضت سوادآموزی کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، شاپور محمد زاده معاون وزیر و رئیس این سازمان طی حکمی رسول جمشیدی اول را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان و کوثری را به عنوان مشاور عالی خود در امور سوادآموزی منصوب کرد.

محمد زاده ضمن تشکر از سالها زحمات کوثری معاون اسبق توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان، طی ابلاغی وی را به سمت مشاور عالی خود در امور سوادآموزی منصوب و همچنین رسول جمشیدی اول را به سمت سرپرستی این معاونت منصوب کرد.

متن دو حکم و ابلاغ صادره به این شرح است:

«بسمه تعالی

جناب آقای رسول جمشیدی اول

سلام علیکم:

نظر به تعهد ،شایستگی وتجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این حکم به سمت« سرپرست معاونت توسعه مدیریت وپشتیبانی سازمان» منصوب می شوید .امید است باتوکل به خداوند متعال وپیروی ازمنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وبا هماهنگی ، مشارکت وهمفکری مدیران ، مشاوران وکارشناسان سازمان درجهت انجام وظایف محوله بویژه موارد ذیل اهتمام جدی داشته باشید :

-نظارت بر تهیه و تدوین برنامه‌های راهبردی و اجرایی در راستای اهداف برنامه‌ریزیشده سازمان

- هدایت ونظارت بر امورمربوط به طرح ها ، تهیه و تنظیم بودجه و تبادل موافقتتنامه‌های بودجه‌ای با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط و نظارت بر اجرای آن بر اساس برنامه‌های مصوب

-هدایت ونظارت بر اجرای قوانین ومقررات اداری واستخدامی ، مالی، محاسباتی ، تأمین اعتبار، حساب اموال و مواردی از این قبیل

-تدوین و تبیین خط‌مشی‌ها و هدایت برنامه‌های آموزش کارکنان و آموزش دهندگان در چارچوب نظام آموزش کارکنان دولت و ارتقا سطح علمی و تخصص آنان.

-ساماندهی امور مربوط به انجام خدمات عمومی سازمان از قبیل امور مربوط به مناقصه و مزایده، تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها و تأسیسات، ماشین‌آلات، کارپردازی، انبارداری، امور چاپ و مواردی از این قبیل

-ساماندهی، مطالعه، تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم‌ها و روش‌های انجام کار به منظور استقرار نظام و سبک‌های نوین مدیریتی و جلب رضایت ارباب رجوع

-تدوین و تبیین خط‌مشی‌ها و هدایت برنامه‌های آموزش کارکنان در چارچوب نظام آموزش کارکنان دولت و ارتقا سطح علمی و تخصص آنان

- برنامه‌ریزی به منظور بهسازی روشها واجرای برنامه‌های تحول اداری وطراحی ،اصلاح وبازنگری تشکیلات تفصیلی و بهبود ساختارهای سازمانی بویژه پیگیری تغییر ماموریت سازمان و ایجاد سازمان آموزش بزرگسالان وسوادآموزی .

- ساماندهی و نظارت بر امور نحوه تولید، جمع‌آوری و توزیع اطلاعات مدیریتی و آمار نیروی انسانی سازمان

-ایجاد هماهنگی و تلفیق در برنامه‌های کلان سازمان

-هماهنگی و نظارت بر انجام تمامی امور مدیریت‌های ذیربط و مراکز آموزشی سازمان.»

«بسمه تعالی

جناب آقای پرویز کوثری

باسلام واحترام

نظر به مراتب تعهد ،شایستگی وتجارب گران سنگ وموفق جناب عالی به مدد تجربه بیش ازسی وپنج ساله درحوزه سوادآموزی وتاکیدنماینده معزز ولی فقیه درسازمان واینجانب به موجب این ابلاغ به سمت «مشاور عالی اینجانب درامور سوادآموزی » منصوب می شوید.امید است با استعانت ازالطاف خداوند متعال وبه پشتوانه دانش وتجربیات اندوخته وپیروی ازمنویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در انجام وظایف محوله بویژه موارد ذیل اهتمام جدی داشته باشید :

1. همفکری وهمکاری با معاونین،مدیران کل،مدیران و مشاوران حوزه ستادی واستانها وجلب مشارکت صاحب نظران عرصه سوادآموزی درتحقق اهداف وسیاست های سازمان .

2. ارجاع کلیه مکاتبات وارده وبررسی پاسخ های ارسالی درسازمان به نمایندگی اینجانب

3.ارائه مشاوره در امور سوادآموزی سازمان .

3.تعامل و ارتباط با اعضای شورای پشتیبانی سواد آموزی استانها و کمک به تقویت همکاری دستگاههای اجرایی و نهادهای دولتی و غیر دولتی در حوزه سواد آموزی .

4.همفکری با مدیران مربوطه در تهیه وتنظیم و اجرای تفاهم نامه های امضاء شده با سایر دستگاهها .

5.حضوردر گردهمائیها، کارگروهها و نشست های داخلی و مشارکت در تصمیم گیری اجرای برنامه های سازمان»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار