برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها

تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از شهادت ۲ تن از رزمندگان مرزبانی در منطقه مرزی دشت آزادگان خبر داد و گفت شهادت مرزبانان غیور نه تنها عزم و اراده کارکنان جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد، بلکه آنها را در دفاع از کیان این مرز و بوم مصمم‌تر خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها

به گزارش سایت پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت ۲ تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان در جمع خبرنگاران، گفت: عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریت‌های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استواریکم عبداله مومن زاده از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی تصریح کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات، اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.

سردار گودرزی اظهارداشت: شهادت این ۲ مرزبان غیور نه تنها عزم و اراده کارکنان جان برکف مرزبانی در دفاع از کیان اسلامی را کم نخواهد کرد، بلکه آنها را مصمم خواهد کرد تا با تمام توان و قدرت بیشتر، ضمن حفظ و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با اشرار و قاچاقچیان حاضر در مرزها برخورد قاطعی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت جزء افتخارات فرزندان برومند جمهوری اسلامی ایران در مرزبانی است و نیروهای مرزبانی هیچ گاه اجازه نخواهند داد که اشرار و قاچاقچیان خللی در مرزها به وجود آورده و یا موجب سلب امنیت و آسایش مردم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار