فوت ۹ نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در فارس

۹۷۶ نفر بر اثر کرونا تاکنون در استان جان باخته‌اند

شیراز(پانا)-آخرین آمار مربوط به کروناویروس در استان فارس نشان می دهد که با مرگ ۹ هم استانی دیگر طی روز گذشته، مجموع آمار جانباختگان این بیماری در استان به ۹۷۶ نفر رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۲۶۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
فوت ۹ نفر دیگر بر اثر کرونا ویروس در فارس

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با اعلام این آمار در استودیو سلامت دانشگاه تا امروز، ششم مهر گفت: با انجام بیش از ۲۸۶ هزار و ۵۹۴ مورد نمونه آزمایشگاهی مربوط به کروناویروس در استان فارس از ابتدای شیوع تاکنون، آمار موارد مثبت قطعی شناسایی شده به ۵۲ هزار و ۷۰۲ مورد رسیده است.
علی اکبری همچنین با اعلام اینکه هم‌اکنون ۷۴۷ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند، افزود: از این تعداد ۸۹ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند و خدمات درمانی دریافت می کنند.
او در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از افزایش آمار بهبودیافتگان بیماری کووید نوزده به ۴۸ هزار و ۶۰۳ نفر از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و گفت: این افراد هم اکنون با سلامت کامل از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
اکبری با اشاره به افزایش و شیوع بیماری در استان های همجوار با استان فارس، از هم استانی های عزیز خواست تا نظارت جدی برای پوشش و مراقبت کافی در هنگام حضور خود و فرزندانشان در مجامع عمومی داشته باشند و رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مرتب دست ها و حفظ فاصله فیزیکی را جدی بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار