فیلم «12:34» فیلم برگزیده جشنواره کینودروم KinoDrome آمریکا شد

تهران (پانا)- فیلم «12:34» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بهمن هراتی به بخش مسابقه سومین جشنواره بین‌المللی «KinoDrome» آمریکا راه یافت.

کد مطلب: ۱۱۲۶۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد
 فیلم «12:34» فیلم برگزیده جشنواره کینودروم KinoDrome آمریکا شد

به گزارش مشاور رسانه ای پروژه، جشنواره «KinoDrome» آمریکا در شمار جشنواره‌های Gold جهانی است که «12:34» تنها فیلم راه یافته از ایران به این جشنواره است.

در فیلم کوتاه «12:34» به کارگردانی بهمن هراتی عوامل زیرهمکاری داشته اند: مجری طرح گروه هنری آرتآریآ، تهیه کننده و کارگردان بهمن هراتی، نویسنده آنالی اکبری، بازیگر بهنوش فرهودی، فیلمبردار احسان واحدی، طراح صحنه و لباس روزبه هراتی، محمد حسین جلیلی، آهنگساز و طراح صدا محمد سعید شایان، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز مهراد نوروزی طهرانی، مدیر تولید روح ا... ثامنی، اصلاح رنگ و نور هوتن حق شناس و علی شعبانی، منشی صحنه ملیحه ولایتی، فیلمبردار پشت صحنه عارف کردوانی، تدوین مهراد نوروزی طهرانی و بهمن هراتی، طراح پوستر مرتضی فریدونی، دستیار اول فیلمبردار محسن قزلو، تصویر بردار هوایی علیرضا قشقایی و فرنوش قشقایی، ساخت تیتراژ روزبه هراتیف دستیار تولید وحید موسوی و حسین حسین‌زاده، ساخت تریلر: مهراد نوروزی طهرانی، پخش بین‌المللی این فیلم توسط پروفیلم فست صورت گرفته است.

بهمن هراتی در سال ۱۳۵۴ درگرمسار متولد شد تهران متولد شد و پس از موفقیتش در آزمون تیزهوشان توانست به اولین دوره مدارس تیزهوشان در سمنان راه پیدا کرده و دوران جدید را به شکل شبانه روزی در آنجا بگذراند. او به دلیل برخورداری از بهترین اساتید توانست نویسندگی، کارگردانی و بازیگری را آموزش ببینید. پس از آن در رشته مهندسی عمران-عمران تحصیل کرد و همزمان به فعالیت های هنری ادامه داد و در جشنواره های مختلفی شرکت نمود. وی مدتی در یک موسسه به آموزش بازیگری، کارگردانی و نویسندگی پرداخت و ضمن کارگردانی و بازیگری در عرصه تئاتر و حضور در جشنواره های مربوطه ، در فیلم و سریال هایی مثل: عکاسخانه، رالی (راز شقایق ها)، پنجاهمین نفر، دربست، زشت و زیبا و... نیز شرکت کرد و در جشنواره های مختلف توانست جوایز متعدد بازیگری، طراحی صحنه و کارگردانی را نیز کسب کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار