رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی نتیجه همراهی همه همکاران است

تهران(پانا)- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگوی به شکایات اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران کسب عنوان برتر اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گروه فرهنگی ، اموزشی جشنواره شهید رجایی استان تهران را نتیجه همراهی و همدلی همه همکاران دانست .

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کسب عنوان برتر در  جشنواره شهید رجایی نتیجه همراهی همه همکاران است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، فرامرز تاجیک گفت: ارزیابی عملکرد یک رفتار تیمی و گروهی است که با هماهنگی همه اجزای یک سازمان انجام می‌گیرد.

این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت ارزیابی عملکرد سالانه در آسیب شناسی فعالیت‌ها و پیشبرد برنامه‌ها تاکید کرد: کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی آغاز راه است که از ارتقای سطح کارآمدی منجر به کسب نتایج بهتر با استفاده از نیروی انسانی توانمند گردد .

رئیس کمیته مدیریت عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برنامه محوری و توسعه مدیریت را از مهم‌ترین مولفه‌های ارزیابی عملکرد دانست و افزود: بهبود عملکرد در گروی تجزیه و تحلیل نتایج ارزیابی‌های سالانه است و این اداره برنامه‌هایی برای تحقق این اهداف در دست اقدام دارد .

تاجیک در پایان خاطرنشان کرد: کسب این موفقیت مرهون راهبری مدیرکل، همکاری معاونین مدیرکل، روسای ادارت و تلاش‌های مستمر کارشناسان اداره کل است که به همگی آنان تبریک می‌گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار