500 کلاه ایمنی بین موتورسواران سیستان و بلوچستان توزیع شد

زاهدان (پانا) - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از توزیع 500 عددکلاه کاسکت بین موتورسواران شهرستان های مهرستان، سیب و سوران، سراوان و خاش در یک هفته اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
500 کلاه ایمنی بین موتورسواران سیستان و بلوچستان توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری اظهار کرد: یکی از طرح‌های مهم حوزه حمل و نقل استان، اجرای طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت سوار است که هر ساله در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی و توزیع اقلام ایمنی اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه استفاده نکردن از کلاه ایمنی در بیشتر تصادفات منجر به فوت یا جراحت‌های جبران ناپذیر می شود، ابراز امیدواری کرد تا با ارتقای فرهنگ ترافیکی در سطح استان و نهادینه شدن موضوع استفاده از کلاه ایمنی از سوی راکبان و ترک نشینان موتور سیکلت شاهد کاهش مصدومان، متوفیان و همچنین پیامدهای ناگوار ناشی از آن باشیم.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان همچنین از توزیع ۱۵۰ عدد کپسول آتش نشانی به رانندگان وانت بارهای شهرستان مهرستان در این مدت خبر داد و افزود: تمام تلاش همکاران ما در مجموعه بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بر ارتقای فرهنگ و دانش ترافیک و افزایش ایمنی تردد در جاده‌های این استان معطوف است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار