ابلاغ توسعه رشته های مهارتی به آموزش و پرورش مناطق شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از ابلاغ توسعه رشته های مهارتی به مناطق ،توسط کارگروه استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ابلاغ توسعه رشته های مهارتی به آموزش و پرورش مناطق شهرستان‌های استان تهران

بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این‌باره گفت: پس از دریافت تقاضاهای مناطق در خصوص توسعه رشته‌های مهارتی، کارگروه استانی در اداره آموزش دوره دوم متوسطه فنی و حرفه ای و کاردانش تشکیل و نتایج بررسی 120 رشته محل درخواستی (ایجاد،توقف،جایگزینی) به مناطق ابلاغ شد.

این مقام مسئول با تاکید بر این که سیاست وزارت متبوع رسیدن به سهم 50 درصدی تعداد دانش‌آموزان و هنرجویان هنرستانها نسبت به کل دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در برنامه ششم توسعه کشور است، اظهار کرد: استفاده حداکثری از فضاها و ظرفیتهای موجود، آمایش سرزمینی رشته ها، توجه به بازار کار در منطقه و استان، نیروی انسانی متخصص و نگاه متوازن به گروه‌های صنعت، خدمات، هنر و کشاورزی از شاخص‌های تعیین کننده در توسعه رشته‌ها است.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش همکاران در مناطق آموزشی و همکاری اولیای دانش‌آموزان بتوانیم به یک توسعه متوازن رشته‌ای در سطح استان دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار