معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

بارگذاری 60 فیلم آموزشی کتب درسی پایه چهارم ابتدایی در سامانه شاد

پانا(تهران)- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از بارگذاری 60 فیلم آموزشی کتب درسی در پایه چهارم ابتدایی در سامانه شاد جهت استفاده معلمان چهارم کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بارگذاری 60  فیلم آموزشی کتب درسی پایه چهارم ابتدایی در سامانه شاد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، غلامرضا بختیاری در تشریح این خبر گفت: تولید فیلم‌های آموزشی پایه چهارم ابتدایی جهت استفاده کل معلمان کشور در این پایه تحصیلی توسط همکاران گروههای آموزشی استان و مناطق شهرستانهای استان تهران با مشارکت 15 استان دیگر انجام و در حدود 60 قطعه آن در شاد بارگذاری شد.

او با اشاره به اینکه شهرستانهای استان تهران به‌عنوان معین تولید 442 قطعه فیلم‌های آموزشی 8 درس در پایه چهارم ابتدایی را به سرانجام رسانیده است، اظهار کرد: این فیلم‌ها با همکاری 5 استان ( شهرتهران - البرز-قزوین- زنجان - گیلان) و سرگروه‌های درسی و راهبران آموزشی استان و مناطق تولید و در سامانه شاد بارگزاری شدند.

بختیاری با تاکید بر کیفیت مطلوب فیلم‌های تولید شده، تصریح کرد: پس از بررسی‌های نهایی تاکنون 60 قطعه فیلم آموزشی در پایه تحصیلی چهارم ابتدایی جهت استفاده معلمان سراسر کشور در سامانه شاد بارگذاری شده است که انشاءلله به‌زودی تمامی محتواهای تولید شده جهت بهره‌برداری همکاران در شاد بارگذاری خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار