ماموریت ویژه برای کاوه رضایی در بلژیک؛ تاریخ‌ساز شو

تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه شارلوا امشب فرصت ثبت یک رکورد تاریخی در بین بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ برتر بلژیک را دارد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ماموریت ویژه برای کاوه رضایی در بلژیک؛ تاریخ‌ساز شو

هر چند کادر فنی کلوب بروژ با کاوه رضایی نامهربان بود و این بازیکن را برای دومین سال متوالی در لیست فروش خود قرار دارد تا در نهایت یکبار دیگر او به صورت قرضی راهی شارلوا شود، اما این مهاجم ایرانی یکبار دیگر ثابت کرده است که تصور سرمربی کلوب بروژ درباره او اشتباه بوده و این تیم از نخواستنش ضرر کرده است.

بدون شک در صدرنشین شدن این روزهای کلوب بروژ و صعودش به پلی‌آف لیگ اروپا، باید امضای کاوه رضایی را دید که همین چند روز پیش توانست با ضربه کاشته‌‎ای تماشایی سند صعود تیمش به پلی‌آف لیگ اروپا را در دقیقه 107 دیدار با پارتیزان بلگراد صادر کند. این مهاجم ایرانی در فصل جاری 6 بار برای شارلوا به میدان رفته و 6 بار برای تیمش گلزنی کرده و تنها در یک بازی در گلزنی ناکام بوده و حالا در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر بلژیک با 5 گل زده قرار گرفته است.

اما آنچه امشب درباره کاوه رضایی می‌تواند رخ دهد فرصتی است که می‌تواند منجر به ثبت یک رکورد برای او شود. مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در 3 بازی اخیر تیمش گلزنی کرده و اگر امشب هم بتواند گلزنی کند علاوه بر اینکه صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر بلژیک خواهد شد، تبدیل به اولین بازیکن ایرانی خواهد شد که در لیگ برتر بلژیک در 4 بازی متوالی گلزنی کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار