به‌منظور پیگیری و تعامل با دستگاه‌های دولتی و اجرایی؛

نمایندگان هیأت امنای بازار انتخاب شدند

تهران (پانا) - جلسه هم‌اندیشی هیأت امناهای بازار تهران با محوریت جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با دستور جلسه انتخاب نمایندگان هیأت امناهای بازار در سالن جلسات ستاد بحران شهرداری منطقه ۱۲ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان هیأت امنای بازار انتخاب شدند

در ابتدای جلسه احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: بازار تهران از گذشته تاکنون همواره در پیشانی تحولات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور قرار داشته است و این مهم، مرهون همبستگی بین اصناف و بازاریان در این محدوده تاریخی است.

وی افزود: لذا با توجه به گسترش بازار تهران و افزایش کسبه و مراجعه کنندگان لازم است برای پیگیری مشکلات و عدم از هم گسیختگی مطالب، نمایندگانی از بین هیأت‌های امنا انتخاب شوند تا با پیگیری موارد، از مشکلات احتمالی جلوگیری و مسائل گریبانگر بازار پیگیری شود.

در ادامه مسئولان کارگروه‌ها نیز به‌صورت مختصر از اقدامات انجام شده مواردی را مطرح کردند و در انتها رأی‌گیری برای نمایندگان هیأت امنا صورت گرفت که محمد توکلی، بهزاد بعقوبی و عبدالله اسفندیاری با کسب اکثریت آرا به‌عنوان نمایندگان هیأت امنای بازار انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه مصوب شد تا کلیه موضوعات مربوط به ۱۱۲ هکتار بازار تهران با دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور از طریق نمایندگان یاد شده صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار