طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان؛

انتصاب مدیر جدید منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

رشت (پانا) - در حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان، «علی اکبر حسین پور» به سمت مدیریت منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش استان گیلان منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۲۶۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب مدیر جدید  منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، متن حکم صادر شده از سوی «محمد رحمتی» به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر حسین پور

نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت مدیر منابع انسانی و اموراداری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان پست مصوب شماره 3740070 منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و تحت توجهات حضرت ولی عصر ( عج) و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید، نهایت سعی و تلاش خویش را در جهت تحقق اهداف مورد نظر فراهم سازید.

توفیق شما را در انجام این مسئولیت به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم.

در مراسم معارفه مدیر «منابع انسانی و امور اداری» که با ادغام ادارات «امور اداری و تشکیلات»، «طرح و برنامه» و «برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی» ایجاد شده است؛ « «علی حسین زاده» (معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان) طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات و تلاش های همه روسا و کارشناسانی که طی سالهای طولانی به خدمت رسانی در این حوزه ها مشغول بودند، «حسین پور» را مدیری خوش اخلاق، خلّاق و برنامه ریز توصیف کرد که به خوبی می تواند با کمک حوزه های مرتبط، بار مسئولیت جدید را نیز حمل و به سرمنزل مقصود برساند.

«علی اکبر حسین پور» نیز در سخنان مختصری با سپاسگزاری و قدردانی بابت سالها همکاری و همراهی «میرحسن دیوبند» رئیس سابق اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان گیلان، از او به عنوان یکی از سرمایه های ارزشمند این اداره کل نام برد و از همه کارشناسان و عوامل خواست ضمن رعایت مر دقیق قانون، جلب رضایت مندی ارباب رجوع به ویژه همکاران و بازنشستگان فرهنگی را در سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

حسین پور متولد سال 1355، با 18 سال سابقه خدمت و دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر است که پیش از این به مدت 7 سال در سمت ریاست طرح و برنامه آموزش و پرورش استان گیلان مشغول خدمت بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار