شفیع پور: کلاس‌های غیرحضوری سوادآموزی از طریق سامانه شاد و یا سامانه تحت وب است

تهران (پانا) - میررضاشفیع پور، معاون نهضت سواد آموزی شهر تهران در سومین جلسه مسئولان سوادآموزی  مناطق نوزده گانه که با موضوع معرفی سامانه تحت وب سوادآموزی تشکیل شده بود، درباره تغییر روش‌های تدریس در شرایط کنونی از سنتی به نوین سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
شفیع پور:  کلاس‌های غیرحضوری سوادآموزی از طریق سامانه شاد و یا سامانه تحت وب است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سومین جلسه با مسئولان سوادآموزی مناطق 19 گانه با محوریت معرفی سامانه تحت وب سوادآموزی و زیرسیستم های مربوطه با حضور شفیع پور، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، روسای ادارات سوادآموزی اداره کل و مناطق شهر تهران در سالن شورای اداره کل برگزار شد.
شفیع پور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام و شهدای گرانقدر است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش‌های انقلاب اسلامی از خود گذشتند.

در ادامه شفیع پور افزود: از اواخر شهریور ماه اطلاعات سامانه‌های یک و دو سوادآموزی به سامانه تحت وب در حال انتقال است که از وی‍ژگی‌های بارز این سامانه دقت لازم برای حفظ سلامت ثبت، فراهم کردن ظرفیت‌های تعاملی و نظارتی و در دسترس بودن آن در شرایط و مکان‌های گوناگون است.

معاون سواد آموزی اداره کل شهر تهران در رابطه با تغییر روش‌های تدریس در شرایط کنونی از سنتی به نوین بیان داشت: این تغییر روش یکی از فرصت های ایجاد شده جهت تکمیل فرایند یاددهی و آموزش و برقراری عدالت آموزشی است.

وی تشریح کرد: با توجه به تغییر سبک ارائه خدمات آموزش به شیوه‌های نوین لازم است مهارت‌ها و توانمندی‌های آموزش دهندگان متناسب با شرایط به وجود آمده ارتقاء یابد.

شفیع پور در خصوص نحوه تشکیل کلاس‌های آموزش مطابق با تصمیم ستاد ملی کرونا، اظهار داشت: رویکرد آموزش در سال جاری به صورت ترکیبی (حضوری؛ نیمه حضوری و غیرحضوری) با تاکید بر روش های آموزش به صورت خودآموز؛ فرد به فرد و گروهی است. در کلاس‌های حضوری با تعداد 10نفرحتما قوانین و مقررات بهداشتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت پذیرد. در کلاس‌های غیرحضوری آموزش از طریق سامانه شاد و یا سامانه تحت وب سوادآموزی با ارسال کلیپ های آموزشی، پیامهای متنی، فایل صوتی و نیز ارائه تکالیف صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار