کچوئیان: انتصاب مدیران برابر آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها تسهیل کننده کیفیت امور در دانشگاه فرهنگیان است

تهران (پانا) - سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، انتصاب مدیران برابر آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها را تسهیل کننده کیفیت امور این دانشگاه دانست و بیان کرد ارتقای صلاحیت حرفه ای مدیران کیفیت امور در همه ابعاد دانشگاه را تسریع می‌بخشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کچوئیان: انتصاب مدیران برابر آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها تسهیل کننده کیفیت امور در دانشگاه فرهنگیان است

به گزارش روابط عمومی عمومی دانشگاه فرهنگیان، کچوئیان، در آیین تکریم و معارفه صبح امروز مدیر امور پردیس های استان گیلان در سالن اجتماعات پردیس بنت الهدی صدر این استان، تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس و ماه محرم را زمان و ظرفیت مناسبی برای ترویج و تحقق کیفیت دانست و تصریح کرد: تحقق این مهم با هر استانداردی نیازمند توجه به مولفه، محور، متغیر و شاخص های مربوط به خود است.

کچوئیان، با اشاره به خودنمایی دنیای امروز کیفیت با ایزوها، منابع انسانی، ساختار و تکنولوژی را به عنوان مولفه های اصلی کیفیت بخشی امور برشمرد و خاطر نشان کرد: این مولفه های مهم، چرخش تحول آفرین سیستم را به همراه دارند.

وی از تحمیل شدن زیست بومی جدید به نام کرونا به جامعه بشری سخن گفت و افزود: در چنین شرایطی توجه بیش از پیش به نقش این مولفه های سه گانه مهم و ضروری است.

نایب رئیس شورای تخصصی نظارت و ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر نقش منابع انسانی به عنوان مهم ترین عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت در شرایط کرونایی حاکم بر جهان، تسلط کامل بر آموزش های الکترونیک و روش های انتقال آن، تغییر نقش دانشجو از یادگیرنده صرف به یاددهنده و به رسمیت شناختن یادگیرندگان جدید، همچنین در اولویت بودن همزبانی با مخاطب خود، غنیمت شمردن فرصت های پیش رو در راستای توانمندسازی و حرفه ای عمل نمودن و پذرش اصل تغییر را از جمله اقدامات و فعالیت های مهم و اساسی کارکنان برای ایفای نقش کیفی خود اعلام کرد.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، مسئولیت پذیری، توانمندی و سخت کوشی احدزاده و آمادگی وی برای تغییر نقش خود در سیستم آموزشی کشور را قابل تقدیر خواند و با دعوت از وی برای ادامه و استمرار فعالیت در پردیس امام علی (ع) استان، ارتقای صلاحیت حرفه ای مدیران را تسریع کننده کیفیت امور در همه ابعاد دانشگاه دانست و اظهار کرد: نقش و فعالیت اعضای هیات علمی، کارکنان و مدیران فراسازمانی دانشگاه فرهنگیان استان گیلان، تداعی کننده تصویری زیبا از حس همگرایی ثمربخش از این استان در سازمان مرکزی است.

کچوئیان، در ادامه تحقق کیفیت با حرکت به سمت شاخص های صحیح انتصابات به ویژه در پردیس های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور را لازم دانست و با اشاره به استقبال سازمان مرکزی در معرفی افراد توانمند برای مناصب مدیریتی برابر با آین نامه انتصابات تصریح کرد: فراهم آمدن نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در انتصابات روسای پردیس های دانشگاه فرهنگیان برابر با اساسنامه این دانشگاه، ضروری است.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر تلاش مسئولان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری با تربیت و پرورش معلم در تراز انقلاب اسلامی، اقامه و برپایی نماز اول وقت دانشگاه، تلاش بیش از پیش در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین، بیانیه گام دوم انقلاب، رهنامه دانشگاه و انجام فعالیت های فرهنگی را از انتظارات مهم سازمان مرکزی ذکر کرد و گفت: محیط کار به عنوان یک فضای آرام و قابل قبول فراهم آورنده زمینه رشد و شکوفایی و عملکرد مثبت کارکنان است.

کچوئیان، در پایان ایجاد محیط کاری مناسب به منظور پاسخگویی به نیازهای افراد را از اهم وظایف مدیر موفق برشمرد و بر تعهد کاری، مشارکت و خدمت رسانی با کیفیت بالا و صداقت و شفافیت همه کارکنان دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور کوچکی نژاد، نماینده مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، قاسم نژاد معاون سیاسی، امنیتی استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس پژوهشکده ایران شناسی و رئیس مرکز پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، ابراهیم صفری، معاون آموزشی پردیس امام علی (ع) گیلان، تمشیت امور پردیس های این استان را عهده دار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار