بازدید مدیر منطقه15 از مدارس منطقه

تهران (پانا) - سعید شهریاری، مدیر آموزش وپرورش منطقه15 در بازدید ازمدارس بر روش های کاهش مواجهه و قطع زنجیره ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین روش های گندزدائی و ضد عفونی محیط و دفع پسماند به صورت بهداشتی و قرار دادن سطل پدالی و درب دار در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۹۱۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر منطقه15 از مدارس منطقه

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه 15، روزشنبه 5مهرماه سعید شهریاری، مدیر آموزش وپرورش منطقه ازمدارس آیت اله صدر، امام حسن مجتبی(ع) ، رازی و دبستان پسرانه آیت اله صدر بازدید کرد. در همین راستا اعضای شورای معاونین و مسئولین مرکز بهداشت شرق از دیگر مدارس منطقه بازید کردند.

شهریاری گفت: با توجه به ورود موج سوم کرونا در کشور مقرر شد اعضای شورای معاونین منطقه و مسئولین مرکزبهداشت شرق جهت بررسی رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مدارس مراجعه و موارد لازم را بررسی کنند.

وی اظهار داشت: یکی از روش های کاهش مواجهه و قطع زنجیره ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین روش های گندزدائی و ضد عفونی محیط و دفع پسماند به صورت بهداشتی و قرار دادن سطل پدالی و درب دار در مدارس است که در بازدیدها این وسایل باید مورد بررسی قرار بگیرد و نکات لازم به مدیران و کارکنان تذکر داده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار