گازرانی: اختتامیه جشنواره تابستانی شاد در مهرماه برگزار می‌شود

تهران (پانا) - مدیر امور فرهنگی سازمان دانش‌آموزی درباره بسته تحولی این سازمان در دو حوزه پیشتازان و خبرگزاری پانا توضیحاتی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
گازرانی: اختتامیه جشنواره تابستانی شاد در مهرماه برگزار می‌شود

مرتضی گازرانی در نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان دانش‌آموزی که صبح روز گذشته شنبه ۵ مهرماه به صورت ویدئوکنفرانس در محل این سازمان برگزار شد درباره بسته تحولی پیشتازان و خبرگزاری پانا گفت: این بسته تحولی براساس یک تفکر جمعی و اسناد بالادستی به عنوان راه گشا برای مسیر آینده است، بدین ترتیب جشنواره تابستانی شاد با قوت تمام اجرا شد و توانستیم این جشنواره را در بستر فضای مجازی برگزار کنیم.

وی افزود: اختتامیه ابن جشنواره در طول مهرماه به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

گازرانی با اشاره به اینکه در پاییز برنامه‌ها بر محور فعالیت‌های آموزشی خواهد بود گفت: برای تولید محتوای معیار دستورالعملی را به ۴ استان کشور ابلاغ کردیم تا زمینه‌ای برای تولید محتوا ایجاد شود.

مدیر امور فرهنگی سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد: بسته تحولی در حوزه پیشتازان در دو بخش توسعه فعالیت‌های پیشتازان و افزایش ضریب نفوذ، همچنین توسعه فعالیت‌ها دسته بندی شده است. در این شرایط باید از ظرفیت‌های برون سپاری نیز استفاده کنیم. نظام نامه نشان و درجات نیز در حال نهایی شدن است که به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی درباره برنامه‌های خبرگزاری پانا افزود: بحث جذب خبرنگاران پانا امسال به طور جدی دنبال می‌شود، آموزش خبرنگاران و برگزاری دوره آموزشی مدرسان را مدنظر خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار