برگزیده کشوری رشته وبلاگ نویسی:

تدریس با روش‌های خلاقانه و ایجاد فضای شاد، تأثیر بسزایی در یادگیری دانش‌آموزان دارد

اسلامشهر (پانا) - برگزیده کشوری رشته وبلاگ نویسی ازشهرستان اسلامشهر به تشریح فعالیت‌های خود در راستای کسب این موفقیت پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
تدریس با روش‌های خلاقانه و ایجاد فضای شاد، تأثیر بسزایی در یادگیری دانش‌آموزان دارد

اکرم کریم‌زاده آموزگار پایه دوم ابتدایی که اکنون در کارشناسی فرهنگی، هنری آموزش و پرورش اسلامشهر مشغول به فعالیت است، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از دورانی که وارد فعالیت آموزشی در مدرسه شدم سعی کردم کلاسی شاد و همراهی با انگیزه عالی دانش‌آموزان داشته باشم.

او افزود: تدریس با روش‌های خلاقانه و ایجاد فضای شاد در میان دانش‌آموزان از تأثیر بسزایی در یادگیری آنان برخوردار است و عزیزان ما مطالب را بهتر درک خواهند کرد.

کریم‌زاده بیان کرد: با توجه به این تجربیات در مسابقات پرسش مهر بیستم فرهنگیان 1399-1398 ریاست جمهوری با این سوال که آیا محیط مدرسه محیطی شاد و دلپذیر است، در رشته وبلاگ نویسی شرکت کردم و به عنوان برگزیده کشوری از آموزش و پرورش اسلامشهر انتخاب شدم.

برگزیده کشوری رشته وبلاگ نویسی تصریح کرد: این رشته در کشور ما زیاد مورد توجه قرار نمی‌گیرد و من در آینده تلاش خواهم کرد با ادامه دادن فعالیت در وبلاگ نویسی در راستای معرفی هر چه بیشتر این موضوع نقش موثری داشته باشم.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار