داستان زنجان:

وضع زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل قبول نیست

برخورد قاطع با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر ضروری است

زنجان (پانا) -دادستان زنجان ضمن قدردانی از اقدامات خوب پلیس در کشفیات مواد مخدر دراستان زنجان، این اقدامات انجام شده از طرف پلیس را در مقایسه با سایر استانها غیرقابل قبول عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وضع زنجان در زمینه مبارزه با مواد مخدر قابل قبول نیست

حجت الاسلام محسن کرمی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه کشفیات مواد مخدر در استان زنجان توسط پلیس انجام گرفته است، گفت: با وجود همه فعالیت‌های انجام شده، وضعیت این استان نسبت سایر استانها قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر در این استان طی ۶ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته کاهش ۳۱ درصدی دارد و باید آمار کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یابد.

دادستان زنجان، با بیان اینکه با قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر باید با جدیت و قاطعانه برخورد شود، گفت: برنامه منسجم برای برخورد با این افراد مدنظر قرار گیرد.

کرمی با بیان اینکه از سگ‌های مواد مخدر یاب برای کشف مواد مخدر در سطح استان استفاده شود، تصریح کرد: استفاده از سگ های موادیاب در مناطق آسیب پذیر و جرم خیز شهرهای استان بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در خصوص بیماری کرونا وضعیت قرمز قرار دارد، گفت: استان زنجان، شهرستان سفید در زمینه وضعیت شیوع بیماری کرونا ندارد و باید پروتکل‌های بهداشتی مخصوص درمان معتادین در استان تهیه و تدوین شود.

دادستان زنجان، ابراز کرد: در استان زنجان ارائه خدمات درمانی به معتادین خوب نیست و به نقطه مطلوب نرسیدیم.

کرمی گفت: باید اقدامات مقابله‌ای و پیشگیری از اعتیاد در استان زنجان به خوبی و با جدیت مورد توجه قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار