نمایش «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره «ملاقات با دیوانگی» تورنتو کانادا

تهران (پانا)- مستند انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش در می‌آید.

کد مطلب: ۱۱۲۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
نمایش «کاغذ پاره‌ها» در جشنواره «ملاقات با دیوانگی» تورنتو کانادا

به گزارش روابط عمومی فیلم، مستند انیمیشن «کاغذپاره‌ها» به کارگردانی بهزاد نعلبندی در ا‌دامه حضورهای بین‌الملی‌اش در جشنواره فیلم تورنتو کانادا با عنوان «قرار ملاقات با دیوانگی» به نمایش در می‌آید.

این فستیوال بزرگترین جشنواره درباره سلامت روانی در جهان است و امسال بیست و هشتمین دوره خود را برگزار می‌کند.

جشنواره فیلم «قرار ملاقات با دیوانگی» از هنر برای ارائه انواع بیماری‌های روانی بهره می‌گیرد و آثاری از فیلمسازان کانادا و جهان را ارائه می‌کند. این جشنواره ۱۰روزه امسال ۱۴ فیلم بلند و ۳۴ فیلم کوتاه را از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره «کاغذپاره‌ها» را بی‌بدیل و تاثیرگذار معرفی کرده و آن را به عنوان فیلم اختتامیه انتخاب کرده است.

مستند انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» روایت زنان زجر کشیده و بی خانمانی است که به شکل اسف‌باری در یک کمپ نگهداری می‌شوند.

این فیلم برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فجر رونمایی شد و نمایش بین‌المللی خود را در جشنواره مهم «ایدفا» آغاز کرد. همچنین این فیلم کاندیدای جایزه بهترین انیمیشن سال از آسیا پاسیفیک بوده و کاندید در جشنواره‌های استانبول بود که فعلا به دلیل بیماری کرونا به تعویق افتاده است. همچنین در جشنواره‌های مونیخ و کراکوف در دوران کرونا به صورت آنلاین حضور داشته و در جشنواره سینما حقیقت حضور موفقی داشته است.

پخش جهانی این فیلم به عهده شرکت مستقل‌های ایرانی با مدیریت محمد اطبایی است.

عوامل فیلم «کاغذ پاره‌ها» عبارتند از: نویسنده، طراح، انیماتور، تدوین، تهیه کننده و کارگردان بهزاد نعلبندی، آهنگساز عطا ابتکار، طراح صدا انسیه ملکی، پژوهشگر الهام آریامنش، مدیر روابط عمومی غزاله سعادتی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار