دانش‌آموزان فعالیت‌های مقاومتی خود را در فضای مجازی گسترش دهند

تهران (پانا) - مدیر منابع انسانی سازمان بسیج دانش آموزی بیان کرد دانش‌آموزان برای پاسخ دادن به دغدغه مبارزه و مقاومت در مقابل حربه‌های دشمن در زمان جنگ اقتصادی و تحریمی می‌توانند فعالیت‌های خود را در فضای مجازی گسترش دهند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان فعالیت‌های مقاومتی خود را در فضای مجازی گسترش دهند

به گزارش ایرنا، احمد صفری افزود: بنده و بسیاری دیگر از دانش آموزان هنگام جنگ با کشور بعثی عراق با شور فراوان از انقلاب دفاع کردیم.

صفری متولد سال ۱۳۵۳، از دانش‌آموزان بسیجی و مبارز در هشت سال جنگ تحمیلی است که از سال ۶۷ از شهر همدان به مبارزات پیوست.

وی ادامه داد: دانش آموزان، معلمان و همه آحاد جامعه مبارزه و دفاع از انقلاب در جنگ تحمیلی را وظیفه خود می‌دانستند، در واقع همه برای دفاع از ایران تلاش می‌کردند.

مدیر منابع انسانی سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه دانش‌آموزان در تمامی زمان‌ها و شرایط کشور دغدغه دفاع از کشور را دارند، عنوان کرد: دانش‌آموزان در زمان هشت سال جنگ تحمیلی خود را مکلف می‌دانستند که راهی جبهه شوند و از ایران دفاع کنند. امروز نیز دغدغه دفاع از کشور و مقاومت در میان دانش آموزان به طور فراوان دیده‌ می‌شود.

صفری گفت: دانش‌آموزان و معلمان در دنیای جدید و مدرنیته امروز با وظیفه جدیدتری در مقابل دشمنان روبه رو هستند، در واقع امکان دفاع از انقلاب در زمان هشت سال جنگ تحمیلی با حضور در جبهه‌های جنگ میسر می‌شد، اما در شرایط جنگ تحریمی و اقتصادی امروز دفاع و مقاومت باید متناسب با شرایط روز باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان امروز با ابتکارات خاص خود در فضای مجازی و رسانه‌ای می‌توانند با تولید محتوا به شکل‌های مختلف مقاومت و مبارزات خود را در مقابل حربه‌های دشمنان ادامه دهند.

مدیر منابع انسانی سازمان بسیج دانش آموزی افزود: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند با حضور در مجموعه‌های ارزشی از جمله بسیج و مساجد با معلومات بالای خود گام‌های موثری در راه خنثی کردن حربه‌های دشمنان بردارند.

صفری یادآورشد: دانش‌آموزان نوجوان می‌توانند مقاومت و مبارزات این روزها را با زمان جنگ تحمیلی مقایسه کرده و در این راستا اقدامات موثری در فضای مجازی انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: آنها امیدهای این مملکت هستند که باید برای آینده کشور تصمیم گیری کنند. نوجوانان در شرایط فعلی می‌توانند در سطح علمی و فضای مجازی رقابت خوب و سازنده‌ای با دیگر کشورها داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار