اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل "برگزار می‌شود

تهران (پانا) - اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل" توسط دانشگاه علامه طباطبایی و مشارکت دیگر نهادها 22 و 23 آبان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل "برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبایی در نظر دارد در راستای تحقق اهداف آموزشی و پژوهشی در حوزه آموزش مجازی "اولین همایش ملی یادگیری سیار، از نظر تا عمل" را با مشارکت دانشگاه‌ها و اساتید صاحب‌نظر؛ 22 و 23 آبان ماه 99 برگزار کند.

نظر به اهمیت و ضرورت ارائه آموزش‌های مجازی در بحران کنونی کشور، برگزاری این همایش و بهره‌مندی از نتایج تحقیقات اساتید و پژوهشگران این حوزه می‌تواند در نحوۀ برنامه‌ریزی و رویارویی با این چالش جدید و ارتقای کیفیت آموزش در کشور گام مؤثری بردارد.

مبانی نظری الگوهای طراحی محیط در یادگیری سیار؛ زیرساخت‌های فناوری، فرهنگی و اجتماعی؛ بومی‌سازی یادگیری سیار؛ اصول و استانداردهای یادگیری سیار؛ سیستم‌های مدیریت یادگیری سیار؛ آموزش ویژه و یادگیری سیار؛ سنجش و ارزیابی در یادگیری سیار؛ موردکاوی موانع و چالش‌های یادگیری سیار و راهکارهای توسعه آن؛ حفظ بهداشت روانی در یادگیری سیار، تربیت نیروی انسانی برای یادگیری سیار؛ روش‌های پژوهشی در یادگیری سیار؛ مباحث حقوقی مالکیت معنوی و ملاحظات اخلاقی در یادگیری سیار؛ اقتصاد و یادگیری سیار و تجارب زیسته در یادگیری سیار از جمله محورهای این همایش هستند.

برای ارتباط با دبیرخانۀ اولین همایش ملی "یادگیری سیار از نظر تا عمل" با شماره تلفن‌های 02148393138 و 09374122518 و یا پست الکترونیک همایش mlearning@atu.ac.ir سایت همایش mlearning.atu.ac.ir، کانال همایش @mlearning_conf تماس بگیرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار