معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر:

امسال 3 هزار و 500 کم سواد و بی سواد آموزش می بینند

بوشهر(پانا)_ معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت در سال 99 بیش از سه هزار و 500 نفر از افراد کم سواد و بی‌سواد جذب فعالیت های سوادآموزی می شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال 3 هزار و 500 کم سواد و بی سواد آموزش می بینند

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سید مجتبی هاشمی نژاد در گردهمایی مدیران حوزه ستادی سازمان سواد آموزی و معاونین و رؤسای ادارات سوادآموزی استان‌ها که به صورت ویئوکنفرانس برگزار شد، با گرامیداشت چهلمین سالروز شروع دفاع مقدس ملت ایران اظهار کرد: گرامیداشت این ایام، پاسداشت ایثار، از خودگذشتگی و غیرت مردمان این سرزمین در سال های خون و حماسه است.

وی افزود: مجموعه نهضت سوادآموزی در طول هشت سال عشق و حماسه، با تقدیم 176 شهید پرافتخار که نماد استقامت، ایثار و جهاد برای تضمین عزت و سربلندی ملت ایران هستند، وظیفه خود را نسبت به انقلاب و مردم ادا کرده است.

هاشمی نژاد در ادامه با اشاره به تکمیل و به روزرسانی بانک اطلاعات افراد کم سواد و بی‌سواد در استان گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، در سال جاری بیش از سه هزار و 500 نفر از خدمات مجموعه سوادآموزی بهره‌مند می شوند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر استمرار فعالیت های آموزشی در شرایط کرونایی عنوان کرد: در برگزاری کلاس ها به شیوه های حضوری، مجازی و یا تلفیقی، تابع شرایط و ضوابط ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا هستیم.

وی با اشاره به نقش مدیران واحدهای آموزشی در راستای جدب و نگهداشت سوادآموزان، گفت: بر اساس شیوه نامه های وزارت آموزش و پرورش، مدیران مدارس در همه دروه های تحصیلی موظف به همراهی و همکاری با مجموعه سوادآموزی هستند.

هاشمی نژاد در پایان، کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی را از اولویت‌های معاونت سوادآموزی دانست و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت گروه های بهبود کیفیت در استان و شهرستان‌ها و مناطق، بهترین بستر قانونی برای تحقق اهداف سوادآموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار