لیگ قهرمانان آسیا؛

شاهکارآسیایی استقلال تکمیل شد؛ پرسپولیس به AFC درس عبرت داد

تهران (پانا) - پرسپولیس هم مانند استقلال در دیدار مرگ و زندگی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نمایش خیره کننده‌ای داشت و با برد قاطع راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شاهکارآسیایی  استقلال تکمیل شد؛  پرسپولیس به AFC درس عبرت داد

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب قاره کهن با برگزاری دو بازی از گروه C در شهر دوحه به پایان رسید.

در این گروه که تنها گروه رقابت‌ها بود که هر 4 تیم شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را داشتند، پرسپولیس پس از شکست مقابل الدحیل در دیدار مرگ و زندگی خود که محکوم به پیروزی بود مقابل تیم خوب و آماده الشارجه امارات قرار گرفت.

شروع طوفانی پرسپولیس در این بازی با گل دقیقه 2 شجاع خلیل‌زاده همراه بود تا با این گل شوک بزرگی به نماینده پرقدرت امارات وارد کند، البته گل زودهنگام پایان حملات پرسپولیس در نیمه اول نبود و باز هم حملات خطرناک قهرمان ایران داشت تا در دقیقه 41 عیسی آل کثیر با ضربه سر گل دوم پرسپولیس را به ثمر برساند اما این پایان کار در نیمه اول نبود و دقیقه 44 نوبت به وحید امیری بود که دروازه الشارجه را باز کند و پرسپولیس با برد قاطع 3 بر صفر به رختکن برود.

نیمه دوم بازی پرسپولیس که برد قاطع در نیمه اول را داشت برای حفظ نتیجه به زمین آمد و در این مسیر موفق هم بود و در دقیقه 92 توسط مهدی عبدی به گل چهارم رسید و در نهایت با برد قاطع 4 بر ضفر زمین را ترک کرد تا راهی مرحله بعد شود.

در بازی همزمان که این بازی هم حساس و تاثیرگذار بود، تیم پرستاره الدحیل که صدرنشین گروه شده بود به مصاف التعاون ضعیف‌ترین تیم این گروه رفت اما تن به شکست یک بر صفر داد تا در عین ناباوری از دور رقابت‌ها کنار برود.

بدین ترتیب در پایان دیدارهای این گروه، پرسپولیس به عنوان صدرنشین و الدحیل به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شدند. بر این اساس پرسپولیس صدرنشین گروه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف السد قطر برود و التعاون هم که دوم شد روبروی النصر عربستان قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار