پروژه‌های مورد بهره‌برداری در سفر جهانگیری به هرمزگان اعلام شد

تهران (پانا) - استاندار هرمزگان با اشاره به سفر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به استان در روز شنبه پنجم مهرماه، گفت مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه و بیمارستان فوق تخصصی شریعتی بندرعباس با حضور معاون اول رئیس جمهوری افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۲۵۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های مورد بهره‌برداری در سفر جهانگیری به هرمزگان اعلام شد

فریدون همتی در جمع رسانه ها اظهار داشت: در این سفر مرحله دوم فولاد سازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که با سرمایه گذاری ۳۱۱ میلیون یورو از سوی بنیاد مستضعفان در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در بندرعباس در مدار تولید قرار گرفته ، به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از مرحله دوم این مجموعه، ۱.۲ میلیون تن به ظرفیت تولید شمش در کشور و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اضافه می شود و ظرفیت تولید در این شرکت به سالانه ۲.۴ میلیون تن شمش فولادی خواهد رسید.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان ۱۳۰ تختخوابی فوق تخصصی زنان و زایمان شریعتی بندرعباس، نیز به عنوان یکی از پروژه‌های مهم بهداشت و درمان، در استان با حضور معاون اول رئیس جمهور، افتتاح خواهد شد.

همتی تصریح کرد: همچنین معاون اول رئیس جمهور از مجموعه بندر و گمرک شهید رجایی بندرعباس، بازدید خواهد داشت و جلسه هماهنگی اقتصادی با دستور کار بررسی تشریفات گمرکی نیز به ریاست دکتر جهانگیری، برگزار می‌شود.

استاندار هرمزگان ابراز داشت: حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ، آخرین برنامه معاون اول رئیس جمهور در سفر به این استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار