پایگاههای انتخاب رشته کنکور با مشاورین متخصص منطقه ۱۳

تهران (پانا)- علی امیری، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۳ از آمادگی پایگاه های انتخاب رشته کنکور منطقه برای ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره به دانش آموزان شهر تهران با مسئولیت مژگان نظری، کارشناس مشاوره منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
پایگاههای انتخاب رشته کنکور با مشاورین متخصص منطقه ۱۳

مژگان نظری در گفت و گو با پانا، با اشاره به اعتماد خانواده ها و داوطلبان، به پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش و عدم مراجعه به افراد غیر متخصص گفت: دو پایگاه انتخاب رشته با بهره گیری از مشاورین مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان منطقه هستند؛ پایگاه های انتخاب رشته کنکور منطقه، مرکز مشاوره شرق ویژه دختران واقع در میدان امامت و دبیرستان شهید رجایی ویژه پسران به آدرس میدان امامت خیابان نیشابور از روز اول مهر با اعلام نتایج اولیه کنکور، فعالیت خود را آغاز کرده است.

ساعت کار پایگاه ها از ۸ صبح تا ۶ عصر است که دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی و طبق نوبت دهی قبلی به صورت حضوری مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای توسط مشاورین مجرب و متخصص استفاده می‌کنند.
وی افزود: ابتدا برای هر داوطلب طبق نرم افزار فرهیختگان شریف، تخمین محل قبولی صورت می گیرد، سپس داوطلبین در ارتباط با رشته ها، شهرها، شرایط دانشگاهها مشاوره می شوند و در جلسه دوم مشاوره، انتخابها و چیدمان رشته ها نهایی می شود. فعالیت این پایگاه ها تا زمان تعیین شده از طرف سازمان سنجش ادامه خواهد داشت و خدمات مشاوره به مراجعان ارائه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار