بررسی و حل مشکلات قضایی مردم،هدف سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل

اردبیل(پانا)- رئیس قوه قضاییه، از بررسی مسائل و مشکلات قضایی استان اردبیل خبر داد و گفت امروز تصمیماتی برای پاسخ به مطالبات قضایی مردم شریف این استان اتخاذ خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی و حل مشکلات قضایی مردم،هدف سفر رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در بدو ورود به استان اردبیل در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس به خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، مدافعان حرم، رزمندگان و عموم مردم انقلابی ایران اسلامی گفت: استان اردبیل، استان نام آوری در دفاع از ارزش‌های والای اسلامی، تشیع و انقلاب اسلامی است و چهره‌های درخشان و فرهیخته‌ای در علم و جهاد از این استان نام‌آور شده اند.

او با بیان اینکه، قبل از سفر به اردبیل گروه هایی مسائل و مشکلات قضایی مردم این استان را بررسی کرده‌اند افزود: نتیجه بررسی‌ها به بخش‌های ستادی منعکس شده و راه کارهای حل این مشکلات در سفر امروز بررسی می شود.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی نمی توانیم دیدار مردمی داشته باشیم، به شهرستانها سفر کنیم و حتی با همکاران هم مثل سابق نمی‌توانیم دیدار داشته باشیم و این سفر در شرایط محدودی انجام می‌شود، افزود: امروز نشست با همکاران قضایی، مسئولان استان، نخبگان و کارآفرینان و نهایتا جلسه شورای عالی قوه قضاییه با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که نتیجه این سفر رفع مشکلات قضایی مردم استان اردبیل باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار