ادامه درخشش دانش آموزان سیستان و بلوچستانی در کنکور سراسری؛

دانش آموز زاهدانی رتبه 3 سهمیه شاهد در رشته تجربی را به خود اختصاص داد

زاهدان (پانا) - عرفان شاقوزایی، دانش آموز دبیرستان تیزهوشان حضرت محمد (ص) زاهدان موفق به کسب رتبه 3 کشوری سهمیه شاهد در کنکور سراسری رشته تجربی شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز زاهدانی رتبه 3 سهمیه شاهد در رشته تجربی را به خود اختصاص داد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان در دیدار با این دانش آموز که در منزل این دانش آموز انجام شد، اظهار کرد: موفقیت امروز دانش آموزان نخبه این استان به جهت ایجاد انگیزه برای دیگر دانش آموزان پایه دوازدهمی به دلیل کسب موفقیت با همین بستر آموزش رسمی، دبیران و فرآیندهای آموزشی مدارس بسیار با ارزش و با اهمیت است .

داود صیاد با بیان اینکه نقش خانواده‌ها به سبب فراهم کردن محیط لازم برای رشد و بالندگی فرزندانشان بی بدیل است، عنوان کرد: خانواده این دانش‌آموز به سبب پرورش یک فرزند شهید و یک فرزند نخبه الگویی بی نظیر برای تمام مردم این مرز و بوم است .

وی تصریح کرد: از منظرهای مختلف موفقیت این دانش آموز دارای ارزشهای فراوانی است، زیرا مبیّن گسترش عدالت آموزشی در نظام مقدس اسلامی است .

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زاهدان ادامه داد: خوشبختانه ویترین رتبه های برتر کشوری از حوزه استان‌های برخوردار خارج شده و در استان سیستان و بلوچستان به سبب نوع نگاه خاصی که همیشه بر آن واقع است؛ در حال شکل گیری و افزایش است .

صیاد تاکید کرد: ارتباط دانش آموزانی که موفق به کسب رتبه های برتر کنکوری با همسالان شان که در حال حاضر وارد پایه دوازدهم شده اند، می تواند موجب ایجاد انگیزه برای آنان شود .

گفتنی است در پایان این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زاهدان پیام مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را به سبب سفر به جنوب استان و نبود وی در مرکز استان به این دانش آموز و خانواده اش ابلاغ کرد .

کنکور سراسری 99 با قبولی محمد مهدی حیدری نسب رتبه 9 کنکور رشته ریاضی، پویا پودینه مقدم رتبه 7 کنکور زبان های خارجی و یگانه رجبی رتبه 9 کنکور هنر نقطه عطفی در تاریخ آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و برگ جدیدی در دفتر افتخارات مردم این استان محروم است.

پیش از این نیز عبدالله رئیسی در کنکور سراسری 97 در رشته علوم انسانی رتبه 2 کنکور را به خود اختصاص داد و با ادامه تحصیل در رشته عربی در دانشگاه فرهنگیان زاهدان بیش از پیش توجه همگان را به خود جلب کرد.

موفقیت فائزه قائم دوست در کنکور سراسری 94 با کسب رتبه 3 رشته تجربی افتخار دیگری بود که در این ماراتن علمی نصیب سیستان وبلوچستان شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار