جاده‌های هراز و کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

رییس پلیس راه استان: انبوهی از خودروهای پایتخت به سمت مازندران سرازیر شده‌اند

ساری (پانا) - رییس پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده‌های کندوان و هراز فردا جمعه یک‌طرفه می‌شوند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
جاده‌های هراز و کندوان جمعه یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در راه های استان پرحجم و روان است، به خبرنگاران گفت: «در ۲۴ ساعت گذشته با وجود همه توصیه های بهداشتی به شکل کم‌سابقه‌ای حجم انبوهی از خودروها از پایتخت به سمت جاده‌های استان سرازیر شدند و شاهد ترافیک سنگین در هراز و کندوان بودیم.»

او با بیان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۲ مهرماه در جاده‌های استان، اعلام کرد که محور‌های کندوان و هراز در صورت نیاز در روز جمعه ۴ مهرماه یکطرفه می‌شوند.

محدودیت‌های ترافیکی محور کندوان و هراز

به گفته رییس پلیس راه مازندران، تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه ۴ مهرماه از کرج و ابتدای آزاد راه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد شد.

همچنین تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه ۴ مهرماه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ روز جمعه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی تأکید کرد که تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار