تقدیر از دانش‌آموزان مقام‌آور و برگزیدگان کنکور و المپیادهای علمی فارس

شیراز (پانا) - درمراسمی از دانش‌آموزان شیرازی حائز رتبه تک رقمی کنکور، مدال طلای مسابقات جهانی کامپیوتر و راه یافتگان به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور تقدیر شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از دانش‌آموزان مقام‌آور و برگزیدگان کنکور و المپیادهای علمی فارس

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس عصر روز گذشته در جمع این دانش‌آموزان مقام آور گفت: تلاش نخبگان هر جامعه موتور محرک ملت آن جامعه است.

رسول قانونی در آیین تقدیر از دانش‌آموزان شیرازی حائز رتبه تک رقمی کنکور، مدال طلای مسابقات جهانی کامپیوتر و راه یافتگان به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید دستغیب یک ناحیه دو شیراز گفت: امروز اگر ما در دنیای علم و دانش حرفی برای گفتن داریم به واسطه داشتن نخبگان با ارزش و با دانش هستیم.

او با اشاره به اینکه کسب مدال طلای المپیاد جهانی و رتبه تک رقمی کنکور توسط دانش‌آموزان نخبه استان مایه فخر و مباهات برای سرزمین هنرپرور فارس است، گفت: امروز اگر ما در دنیای علم و دانش حرفی برای گفتن داریم به واسطه داشتن نخبگان با ارزش و با دانش است.

قانونی ادامه داد: سرعت فزاینده علم در کشور محصول تلاش همکاران فعال و پویای ما در ادارات آموزش و پرورش و مدارس است که با برنامه‌ریزی مدون و خوب خود توانسته‌اند افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر به دست آورند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: امیدواریم در رهگذر علمی دنیا با پیشرفت و عدالت علمی بتوانیم همچون گذشته پرچم کشورمان را بر قله‌های رفیع علم و دانش در دنیا به اهتزاز درآوریم.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه دو شیراز نیز در این مراسم گفت: کسب مدال طلای المپیاد کامپیوتر در جهان همچنین رتبه تک رقمی کنکور و راهیابی تعدادی از دانش آموزان آموزش و پرورش ناحیه ۲ به مرحله کشوری المپیاد نشانگر پویایی علم و دانش و برنامه‌ریزی خوب همکاران ما و اولیای گرانقدر دانش‌آموزان و پشتکار آنهاست که ما امروز با افتخار در کنار هم جمع شده ایم تا این مهم را الگویی برای دانش‌آموزان دیگر قرار دهیم.

بهروز پرنیان ادامه داد :خلاق کسی است که بتواند با فکر و اندیشه بهترین راه را برای رفع مشکلات پیدا کند و ما خوشحالیم که خلاقیت دانش‌آموزان ناحیه 2 شیراز در قالب‌های مختلف و در رشته‌های متعدد به جایی ختم می‌شود که باعث افتخارآفرینی نه تنها برای ناحیه بلکه برای استان و کشور است.

رییس اداره مدارس سمپاد آموزش و پرورش فارس هم در این مراسم با ابراز خرسندی از برگزاری سریع مراسم تقدیر از این دانش‌آموزان نخبه گفت: ما امروز استعداد ناب دانش‌آموزان را در محیطی زیبا به نظاره نشسته‌ایم چه افتخاری از این بالاتر که زمینه‌ساز بروز خلاقیت ناب ایرانی در مدارس باشیم و با فراهم‌آوردن امکانات لازم بتوانیم پنجه در پنجه با ابرقدرت‌های تکنولوژی و علمی دنیا رقابت کنیم.

یونس غلامی گفت :ما باید با تمام توان و امکانات و حمایت بی‌دریغ از دانش‌آموزان و با َساختن نماد و الگو ازاین عزیزان کمک کنیم تا با کشف استعدادهای دیگر در بین دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی خوب راه درست را در پیش بگیرند و برای کشور عزیزمان ایران افتخارآفرینی کنند.

رییس اداره مدارس سمپاد آموزش و پرورش فارس گفت: خدا را شاکریم که تمام ارکان آموزش و پرورش فارس و خصوصا ناحیه 2 شیراز به موضوع با اهمیت المپیاد و کنکور واقف هستند و با دید مثبت مسایل مربوط به آن را دنبال می کنند و امیدواریم روزی برسد که ما دغدغه و مشکلی در هیچ جای کشور برای این چنین برنامه‌هایی نداشته باشیم.

مدیر آموزشگاه استعدادهای درخشان شهید دستغیب یک ناحیه دو شیراز نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از نتایج به دست آمده و انتظار برای مرحله دوم المپیاد کشوری و کسب افتخارات مجدد دانش‌آموزان در این مرحله گفت: خوشحالیم که تلاش‌ها و زحمات همکاران ما در آموزشگاه شهید دستغیب با برنامه‌ریزی خوب همکاران آموزش متوسطه در ناحیه ۲ شیراز و اداره کل آموزش و پرورش فارس امروز به ثمر نشسته و ما شاهد طلای المپیاد و رتبه تک رقمی کنکور هستیم.

محمدصادق بهروز ادامه داد: با تلاش همکاران زحمت کش و صبور در چند سال اخیر علاوه بر عصر پر فروغ و طلایی المپیادها، ۷ رتبه تک رقمی کنکور را در آموزشگاه ‌شهید دستغیب داشته‌ایم که در نوع خود بی نظیر است.

او با برشمردن موفقیت‌ها و برنامه‌های پیش روی دانش‌آموزان، در سال تحصیلی جدید با امید به کسب مدال و رتبه‌های بهتر برای همگان آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم، از شایان پردیس دارنده مدال طلای المپیاد جهانی کامپیوتر و علی چیت ساز دارنده رتبه 8 کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی و ۲۹ دانش‌آموز شیرازی راه یافته به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار