کسب رتبه های 3و 6 کنکور سراسری توسط دو دانش آموز گلستانی

گلستان(پانا)-شهریار سلیمانی و محمد تیموری ماسوله به ترتیب رتبه های 6 و 3 کنکور سراسری تجربی را در استان گلستان کسب کردند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه های 3و 6 کنکور سراسری توسط دو دانش آموز گلستانی

سلیمانی در گفتگو با پانا گفت:اول از هر چیز تشکر بسیار زیاد می کنم از خدای متعال و بعد هم خانواده عزیزم که من را در این امر مهم یاری کردند.

سلیمانی ادامه داد: کسب رتبه 6 برای من غیر منتظره نبود زیرا تلاش و کوشش و پشتکار من باعث می شد که انگیزه لازم را برای رسیدن به هدف داشته باشم. من از هیچ مشاور و یا کلاس های فوق العاده ای استفاده نکردم، زیرا معتقد بودم وقتی که برای درس خواندن در منزل برای خودمان می گذاریم از کلاس کنکور مفیدتر است.

وی اضافه کرد: من در طول روز تفریح هم می‌کردم اما زمان این تفریح و شکل آن به گونه‌ای بود که تمرکزم را به هم نزند، به عقیده من تفریح نکردن اشتباه است زیرا باید روحیه خود را حفظ کنیم.

تیموری ماسوله رتبه 3 کنکور تجربی نیر در گفت و گو با گفت: در ابتذا فکر نمیکردم که رتبه برتر کنکور بشوم اما با توجه به تلاش های روزهای پایانی و نزدیک کنکور این حس در من به وجود آمد که ممکن است رتبه برتر شوم.

او ادامه داد: اکنون که با کمک خداوند و همیاری پدر و مادرم توانستم رتبه 3 کشوری را کسب کنم الویتم تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه تهران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار