پویش دانش‌آموزان المپیاد سواد رسانه‌ای در حمایت از معلمان مناطق محروم 

تهران (پانا) - پویش دانش‌آموزان برگزیده المپیاد سواد رسانه کشور برای حمایت از معلمان مناطق محروم با حضور پرشور دانش آموزان  سراسر کشور آغاز شد. 

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش دانش‌آموزان المپیاد سواد رسانه‌ای در حمایت از معلمان مناطق محروم 

گروهی از دانش‌آموزان برگزیده چهارمین دوره سواد رسانه‌ای، کمپینی با عنوان "دبیررسان" با هدف تهیه تبلت و محتوای آموزشی برای معلمان مناطق محروم در جهت توانمندسازی معلمان سراسر ایران به ویژه دبیران مناطق محروم راه اندازی کردند.

علی رضایی ولا، سردبیر این کمپین در گفت و گو با پانا گفت: قرار است برای معلمان مناطق محروم امکاناتی از جمله تهیه تبلت و بسته جامع در زمینه تولید محتوای آموزشی فراهم شود.

وی با اشاره به اهداف کمیپن گفت: ما به عنوان جمعی از دانش آموزان دهه هشتادی که برگزیده‌های المپیاد سواد رسانه‌ای هستیم قرار است در این شرایط کرونایی و آموزش مجازی به معلم های عزیزمان در سراسر کشور کمک کنیم که کلاسهای بهتر و موثرتری برای دانش آموزان‌شان به ویژه در مناطق محروم برگزار کنند. برخی از اهدافمان نیز به ترتیب دنبال کردن اصل مواسات علی الخصوص در شرایط کرونا در مناطق کمتر برخوردار است، کمک به اجرای عدالت در حوزه آموزش و فراهم کردن امکانات تدریس برای معلمین در مناطق محروم و کمک به هوشمندسازی معلمان خلاق برای تولید محتوای آموزشی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای تحقق اهداف‌مان و ایجاد عوامل خلاقیت در تدریس معلمان در مدارس کمتر برخوردار نیازمند حمایت تمام افرادی هستیم که دغدغه حل مشکلات دانش‌آموزان این مناطق را دارند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق فضای مجازی با هشتگ #دبیررسان همراه این نوجوانان دغدغه مند شوند تا که همگان شاهد روزهایی بهتر و زیباتری در کشورمان ایران باشیم.

*مینو سادات آقائی نژاد، خبرنگار دانش آموز منطقه ۱۰

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار