هم اندیشی سازمان دانش آموزی شهر تهران برای اجرای بسته تحولی

تهران(پانا) - نشست هم اندیشی در خصوص بسته تحولی ابلاغی وزیر به سازمان دانش آموزی با حضور عباس باستانی، رییس سازمان دانش آموزی شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
هم اندیشی سازمان دانش آموزی شهر تهران برای اجرای بسته تحولی

باستانی با اشاره به اهمیت بسته های تحولی گفت: از سوی وزارت آموزش و پرورش 25 بسته تحولی پیشبینی شده است و یکی از این 25 بسته تحولی مربوط به سازمان دانش آموزی است.
وی افزود: بسته تحولی با شعار "هر دانش آموز ، یک نقش اجتماعی" در راستای تحقق تربیت تمام ساحتی مد نظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. رویکرد این بسته تربیت اجتماعی است که مورد تاکید و مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در سال تحصیلی 1400-1399 به مدارس ابلاغ و اجرا می شود.

وی افزود: اجرای طرح با هماهنگی سازمان دانش آموزی هر استان است و اهداف مطابق برش استانی مشخص شده است. هدف در برنامه عملیاتی اول هر دانش آموز یک نقش اجتماعی، تقویت و توسعه ضریب نفوذ و تاثیرگذاری تشکیلات دانش آموزی است. دومین برنامه عملیاتی سند تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی با موضوع تقویت و توسعه شبکه خبرگزاری دانش آموزی پانا است. سومین برنامه عملیاتی، تقویت و توسعه شبکه ارتباطی مجلس دانش آموزی و پیوند مجلس دانش آموزی با شورای دانش آموزی است. این بسته تحولی با تمرکز بر بستر فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد اجرا می شود.
در انتهای نشست هرکدام از بسته ها به بخش مرتبط در سازمان دانش آموزی شهر تهران واگذار شد تا درباره جزییات بسته بررسی های لازم انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار