نه دنا می‌خواهیم نه پرشیا؛ می‌خواهیم آبروی ما حفظ شود

تهران (پانا) - نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس درباره حواشی ایجاد شده در خصوص در اختیار قرار دادن خودرو به نمایندگان گفت با آبروی مجلس بازی نکنید و در حد یک دهیار امکانات در اختیارمان قرار دهید.

کد مطلب: ۱۱۲۵۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نه دنا می‌خواهیم نه پرشیا؛ می‌خواهیم آبروی ما حفظ شود

به گزارش روابط عمومی مجلس، سیدغنی نظری در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: ایشان فرمودند ما از خود دفاع می‌کنیم چون زنده و پویا هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی مجلس گفت: نمایندگان براساس ماده 71 قانون خدمات کشوری معادل وزرا هستند؛ آش نخورده و دهان سوخته. ما ماشین و امکانات به اندازه استاندار، فرماندار و بخشدار نمی‌خواهیم، ما را در اندازه یک دهیار در نظر بگیرید.

وی با بیان اینکه با آبروی مجلس بازی نکنید، شعری از حافظ قرائت کرد «واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند/ چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند.»

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: ما فقط امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم را می‌خواهیم و نه خودروی دنا می‌خواهیم و نه پرشیا؛ بلکه می‌خواهیم آبروی ما حفظ شود و بتوانیم نوکری مردم را بکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار