مدیرکل آموزش و پرورش فارس:

29 دانش آموز فارسی به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشورراه یافتند

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد 29 دانش آموز فارس، امسال به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور راه یافتند و این درحالی است که سال گذشته تنها 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
29 دانش آموز فارسی به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشورراه یافتند

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش فارس، فرهاد اسماعیلی در دیدار با سردار عباس مطهری، رییس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امنیت امروز کشور مدیون جان‌فشانی‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است که باید قدردان آنها باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر ایجاد تیم متفکر و حرفه‌ای برای القاء احساس مفید بودن برای دانش آموزان گفت: باید بتوانیم برنامه ریزی کنیم تا استعدادهای دانش آموزان کشف شود و احساس ارزشمندی در جامعه داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به کسب مدال طلای جهانی المپیاد کامپیوتر توسط دانش آموز شیرازی و راهیابی 29 دانش آموز فارسی به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور در فارس گفت: این درحالی است که سال گذشته تنها 17 دانش آموز استان به این مرحله راه یافته بودند.

اسماعیلی بر لزوم تقویت هویت ملی و دینی در این دانش آموزان تاکید کرد و افزود: نگهداشت استعدادها و نخبگان بسیار با اهمیت است که باید در این زمینه تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار