ثبت 49 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل(پانا)- مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل گفت 49 میلیون و 163 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسید.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۱۰
لینک کوتاه کپی شد
ثبت 49 میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در جریان بازدید از محور اردبیل سرچم با بیان اینکه این میزان تردد توسط 68 سامانه تردد شماری در 6 ماه گذشته به ثبت رسیده افزود: این میزان تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 63 میلیون تردد بود کاهش 22 درصدی را نشان می دهد.
او تصریح کرد: بیشترین تردد با 4 میلیون و 727هزار مورد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس، محور اردبیل سه راهی سرعین و بالعکس 3 میلیون و 505 هزار تردد و محور اردبیل - مغان و بالعکس محدوده سه راهی صحرا نیز 2 میلیون و 973 هزار تردد به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان میانگین سرعت استان در مدت یاد شده را 71 کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مجموع تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در 6 ماه اول سال جاری کاهش 32 درصدی را نشان می دهد.
وثوقی هوشمندسازی جاده های استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل دانست و تصریح کرد: علاوه بر 68 سامانه تردد شماری 40 دوربین نظارت تصویری،52 سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت و 2 سامانه توزین حین حرکت نیز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار