تجلیل شهردار اردبیل از نفر اول کنکور تجربی

اردبیل(پانا)- شهردار اردبیل از «سیدامیر سیدشنوا» نفر اول کنکور تجربی در پی افتخار آفرینی برای اردبیل با اهدای لوح سپاس در موزه عمارت شهرداری اردبیل قدردانی و تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل شهردار اردبیل از نفر اول کنکور تجربی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهرداراردبیل در دیدار با خانواده سید شنوا گفت: اگر امروز فرزندی از فرزندان اردبیل در قله های علمی، فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی قرار می‌گیرد، نشان از توانمندی فرزندان این شهر است. این توانمندی‌ها منجر به توسعه منابع نیروی انسانی خواهد شد. چرا که معتقدیم اصول و پایه هر توسعه فرهنگی و عمرانی، وجود انسانهای توسعه یافته است.

او گفت: این ذوق، شوق و شادی که در خصوص موفقیت و کسب رتبه برتر توسط فرزند عزیزمان در سطح استان حاکم است قطعا آثار مطلوب و ارزشمندی برای ما داشته و الگویی مناسب برای سایر فرزندانی خواهد شد که در آینده علاوه بر اینکه جز سرمایه های علمی و فرهنگی ما خواهند بود برای توسعه استان نیز قدمهای موثری خواهند برداشت.

شهردار اردبیل ضمن آرزوی موفقیت برای امیر سیدشنوا سرمنشا این موفقیت را تربیت و آموزش توسط مدارس و معلمان دانست و گفت: همه ما از این موفقیت شاکر و خوشحال هستیم.

در بخشی از لوح سپاس که از طرف شهردار اردبیل به امیر سید شنوا تقدیم شد؛ آمده است:

فرزند عزیز و فرهیخته شهرمان «جناب سید امیر سید شنوا»؛ اردبیل شهر نخبه‌ها و اسطوره‌های علمی به داشتن فرزندان تیزهوشی چون شما به خود می‌بالد چرا که موفقیت جوانان و نوجوانانی چون شما باعث می شود این شهر همچون کوه پر شکوه سبلان، در زمینه های علمی کشور نیز سرافراز بوده و خودنمایی کند.

افتخار آفرینی و خبر مسرت بخش جنابعالی در کنکور ۹۹و کسب رتبه اول در رشته علوم تجربی را به خانواده محترم سیدشنوا، مشوقان و معلمان دلسوزتان تبریک گفته و ضمن آرزوی موفقیت روز افزون در عرصه های مختلف علمی و خدمت به مردم شریف ایران و بهروزی برایتان، از باری تعالی فتح قله‌های متعدد علمی در زمینه پیشرفت میهن عزیزمان را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار