مرمت وصیت نامه های شهدا در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

تهران (پانا) - مدیرکل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مرمت 9 وصیت نامه دست نویس، 1 دفترچه‌ کنکور و تعدادی نامه شهیدان دفاع مقدس توسط این اداره کل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
مرمت وصیت نامه های شهدا در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، محمد حدادی مدیرکل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با اشاره به مرمت میراث به جا مانده از شهیدان و نگهداری آنها در کتابخانه ملی ایران گفت: تعداد 8 وصیت نامه تک برگ و یک دفترچه 27 صفحه ای، مجموع وصیت نامه های مرمت شده توسط اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی است.

حدادی اظهار داشت: همراه با وصیت نامه ها و اسناد به جا مانده از شهیدان، نامه و پاکت نامه هایی نیز موجود است و از دیگر آثار به جا مانده از دفاع مقدس است که در این اداره کل، مرمت و بازسازی شده است.

وی همچنین یادآور شد: در بین آثار به جا مانده از شهدا دفترچه ثبت نام کنکور سراسری نیز وجود دارد که‌ تعدادی از این دفترچه ها در گذشته توسط کارشناسان مرمت و بازسازی شدند.

حدادی خاطرنشان کرد: همچنین در سال های گذشته تعداد هزار و 800 جعبه آثار فرهنگی شهدا و ایثارگران به درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران توسط اداره کل مرمت و حفاظت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آسیب زدایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار