نماینده وزیر تعاون:

بیمه بیکاری کارگران آسیب دیده از سیل تالش برقرار شود

رشت (پانا) - نماینده وزیر تعاون، با بیان اینکه همه مسئولان استانی و کشوری آماده کمک به مردم سیل زده هستند، گفت کارگرانی که در معرض سیل آسیب دیده اند و حتی شغل خود را از دست داده اند باید بدون تشریفات زائد از بیمه بیکاری استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
بیمه بیکاری کارگران آسیب دیده از سیل تالش برقرار شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، اکبر یاوری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده شهرستان تالش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه همه مسئولان استانی و کشوری آماده کمک به مردم سیل زده هستند، اظهار کرد: همه امکانات وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برای پیگیری و رفع مشکلات مردم این شهرستان بسیج کردیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ملی و میهنی ما کمک به همنوعان است، افزود: گیلانیان در همه صحنه های حساس مانند سیل و زلزله برای کمک در کنار همنوعان خود بودند و اکنون مردم سایر استان ها نیز در کنار مردم سیل زده تالش هستند.

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تاکید بر لزوم کاهش آلام مردمی که در معرض سیل آسیب دیدند، خاطرنشان کرد: مردم این شهرستان بخشی از اموال خودشان را از دست داده اند و باید اقداماتی جهت التیام خسارت ها انجام دهیم.

یاوری، از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خواست از کارفرمایان بنگاه های اقتصادی آسیب دیده از سیل حمایت کند و گفت: همچنین کارگرانی که در معرض سیل آسیب دیده اند و حتی شغل خود را از دست داده اند نیز باید بدون تشریفات زائد از بیمه بیکاری استفاده کنند و بیمه آنان برقرار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار