تقدیر از فعالین درس تفکر و سبک زندگی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - قدردانی از فعالین درس تفکر و سبک زندگی به جهت کیفیت‌بخشی به این درس و قدردانی از دبیران فعال به دلیل فعالیت موثر و تدریس در فضای مجازی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزارشد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از فعالین درس تفکر و سبک زندگی در آموزش و پرورش ناحیه یک ری

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه گفت: این گروه آموزشی با هدف برگزاری کارگاه‌ها و آموزش‌های حضوری و مجازی به دنبال ارتفاء کیفی تدریس دبیران این درس و نیز ترغیب دبیران به استفاده از روشهای فعال یاددهی و یادگیری و احیای جایگاه حقیقی درس تفکر بوده است که امسال به طور جدی‌تر دنبال خواهد شد.

او افزود: درس تفکر و سبک زندگی فرصت مناسبی است تا مربیان و مشاوران با شیوه‌های موفق و فعال تدریس آشنا شوند و بتوانند ایده‌های مختلف خود را در این درس شکوفا کنند.

قاسمی‌پور با اشاره به اینکه درس تفکر و سبک زندگی می تواند نگرش و مهارت دانش‌آموزان را ارتفاء دهد گفت: در درس تفکر و سبک زندگی فرصت‌هایی برای دانش‌آموز است تا از طریق بازخوانی تجربه‌های خود با دیگران درباره ارتباطات با خود و دیگران معیار و شیوه مناسبی برای زندگی را برای خود انتخاب کنند.

او عنوان کرد: ما باید در رشد همه جانبه آینده‌سازان این مرز و بوم گام‌های بلندی برداریم و باعث شکوفا شدن استعداد جوانان کشور شویم.

خبرنگار: شیدامشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار