در نشست معاون حقوقی وزیر با معلمان منطقه ۱۱ آموزش و پرورش شهر تهران؛

لاشکی: یکی دو ماه اول سال تحصیلی فرصتی برای آشنایی معلمان با دانش‌آموزان است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با حضور در یکی از مدارس متوسطه منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران با معلمان حاضر در مدارس به گفت‌وگو نشست.

کد مطلب: ۱۱۲۵۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
لاشکی: یکی دو ماه اول سال تحصیلی فرصتی برای آشنایی معلمان با دانش‌آموزان است

به گزارش روابط عمومی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، قاسم احمدی لاشکی در این گفت‌وگوی صمیمی ضمن ابلاغ پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش از معلمان، با اشاره به دیدگاه بلند مقام معظم رهبری نسبت به معلمان گفت: رهبری سه نکته را عنوان کردند اول اینکه معلمان باید خود شأن خود را حفظ کنند، دوم وزارت آموزش و پرورش باید شأن معلمان را رعایت کند و سوم دستگاه‌های اجرایی و تبلیغاتی مثل صدا و سیما باید برای ارتقای شأن معلمان تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی از آموزش در سال جاری به عنوان آموزش در ابهام و بحران یاد کرد و گفت: تلاش داریم در یکی دو ماه اول سال تحصیلی فرصتی برای آشنایی معلمان با دانش‌آموزان به وجود آوریم.

در این نشست گروهی از معلمان در خصوص اشکالات موجود در شبکه شاد از جمله قطعی اینترنت، تعاملات دو سویه، نبود امکان حضور و غیاب دانش‌آموزان، برقرار نشدن اینترنت رایگان، کمبود و نبود امکانات در مدارس دولتی برای آموزش‌های مجازی، نگرانی از شیوع بیماری کرونا، دوری از شعار زدگی و ضرورت عمل گرایی، ورود دستگاه‌های دیگر برای اهدای ماسک به دانش‌آموزان تسهیلات خرید لب تاپ برای معلمان تسهیلات طرح ترافیک برای معلمان مناطق داخل طرح و ... مطالبی عنوان کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار